פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
מילקי בקמפיין ל-40 שנים
דן מייזליש
25/07/2019

המותג מילקי יצר אתר "קפסולת זמן" בו צרכנים מוזמנים להשאיר הקדשה אישית ומילקי למישהו אהוב. מקבלי ההקדשה יוכלו לצפות בה בעוד 40 שנה וכן לקבל מילקי, בעוד 40 שנה מותג "מילקי" 'יפתח' את "קפסולת הזמן" בקמפיין ייעודי שיקרא לציבור לחפש את ההקדשה והמילקי שהושארו להם ולצפות במסר מרגש מהעבר
המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בטלוויזיה ובדיגיטל.
כתבות נוספות
-
18/01/2021בדרכה להוביל בתחום התוכנה לרכב, החברה הגלובלית מכריזה על תחרות אפליקציות
ויצירת אקו סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב
קרא עוד -
25/12/2020מנתוני דו"ח בזק האחרון עולה שאחד מתוך 3 ישראלים מאזין לפודקאסט קרא עוד
-
25/12/2020איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים אומר: "על אף ההגבלות הכרוכות בתקופה מאתגרת זו, הצורך האנושי לחגוג את ולקבל את השנה האזרחית החדשה קיים ואף מקבל משנה תוקף". קרא עוד
-
17/12/2020מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת AimBetter, יצרנית מערכת לניטור וניהול ביצועים לשרתים מקומיים ובענן, ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.
קרא עוד -
17/12/2020Azrieli.com חוגג את חג החנוכה ובכל יום למשך שמונה ימים יציע ללקוחותיו נס יומי חד פעמי עם הנחות וגורפת על קטגוריות מוצרים משתנות קרא עוד
-
10/12/2020חברת הכנסת העלתה את הציוץ שזה למספר הלייקים הגבוה ביותר השנה. הציוץ המשותף ביותר הגיע מהשחקן יוסי צברי, ואחריו מדונלד טראמפ קרא עוד
-
25/11/2020במסגרת "המכללה לעסקים" של מזרחי טפחות והמי"ל מציע הבנק ללקוחות העסקיים סדרת קורסים מקצועיים מעולמות תוכן שונים המותאמים עבורם. קרא עוד