חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

גרילה מציגה תוכנית לימודי דיגיטל המשלבת חלל עבודה משותף

גרילה מציגה תוכנית לימודי דיגיטל המשלבת חלל עבודה משותף (הגדל)

קהילת לימודי הדיגיטל פעלה עד כה ב 5 השנים האחרונות מרחוב יצחק שדה שבת"א, והכשירה עשרות אלפי משווקים דיגיטליים, מעצבי UX/UI, בוני אתרים וחנויות ברשת, יוצרי תוכן למדיה, מנהלי קמפיינים בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

תלמידיה המצטיינים של גרילה הם גם מנהלי הקהילה ומרציה, בכך הקהילה שומרת על כוחה, עשייתה והתעדכנותה בכל העת בחידושים בתחום בעל אינסוף ההתפתחויות.

 

הקהילה, מונה מספר קבוצות פייסבוק המסתכמות בלמעלה מ 50,000 חברים לצד קבוצות וואצאפ, המקנות לתלמידים ולבוגרים ידע, נטוורקינג ותמיכה בהצלחת הבוגרים בשוק העבודה הן במשרדי פרסום, חברות הייטק או כעצמאים בעידן הדיגיטלי והאונליין.

כמוסד לימודי העוסק בדיגיטציה, הקורונה תפסה את גרילה מוכנה עם אפשרות להעביר את כל שיטת הלימודים מפרונטלית לאונליין.

 

כך, 25 הקורסים המועברים בגרילה מועברים כיום בזום לכל התלמידים הקיימים ובעצם בית הספר המכשיר את תלמידיו  לדיגיטציה עבר בעצמו דיגיטציה, להתאמה לעידן הלימודים החדש. בנוסף הושק מודל חדש מותאם לתפיסת העולם ההיברידית שנולדה בעקבות הקורונה, תפיסה המאפשרת התפתחות רוחבית ומולטי דיסציפלינארית ולא ליניארית או היררכית.

 

המודל החדש מציע מנוי חודשי בשני מסלולים הלוכדים את מהות הקהילה:

·         O.S (open space)- מנוי חודשי לשהייה בחלל הקהילה. מלבד עמדות עבודה, wifi וקפה חופשי, חלל גרילה מאכלס באופן קבוע את מרצי, עובדי ותלמידי גרילה, כך שהשהייה היא לא רק לצורכי עבודה אלא תרגול, נטוורקינג, קייס סטאדי והחלפת משרות.

·         L.M.S (learning managing system)- מנוי חודשי המקנה כניסה והשתתפות אונליין לכל 25 הקורסים המועברים בגרילה בכל זמן ללא הגבלה.

 

אוהב ציון, בעלי גרילה: אצלנו בגרילה חיים דיגיטציה כבר שנים רבות, אנחנו ידענו כבר מזמן שלשם העולם הולך הרבה לפני הקורונה והכנו את עצמנו. לכן אנו פועלים כקהילה מהיום הראשון ולא רק כמוסד לימודי. הקהילה מאפשרת לתלמידים עשייה אמיתית ולא רק תאוריה. בנוסף, מתוך הקהילה מגיעות גם הצעות עבודה ולקוחות לתלמידים ולבוגרים ואנחנו מאפשרים להם גם עצמאות כלכלית. ההיברידיות בדמנו ומשם יצאנו למודל החדש שמוכיח את עצמו כמודל נכון, מתאים ומצליח עם מאות מנויים חדשים בכמה חודשי עבודה בודדים. כרגע אנחנו מחפשים לוקיישן גדול יותר במרכז ת"א כדי לעמוד בביקוש".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד