אתר חדש ירכז המלצות של הורים על משחקים וספרים לילדים
האתר יציג שיטת דירוג חדשה ובנוסף פיצ'ר ייחודי בשם "מחוג העוצמה" אשר יאפשר לגולשים לווסת את משקל המומחים אל מול משקל המלצות הקהל.
Kidsbest הוקמה מתוך מטרה לשמש כלי בידי ההורים לדעת מי המוצרים הטובים
והנכונים ביותר לילדיהם, בכל קטגוריית גיל ולפי סוגי מיומנויות שרוצים לפתח.
האתר הוקם ע”י עופר צוקר, איש
חינוך, ביחד עם צוות של 15 אנשי מקצוע מובילים מתחומי התפתחות הילד.
לדברי עופר צוקר מקים ובעלי האתר "שיטוט בין אתרי וחנויות המשחקים
מגלה כי חלק גדול מהחנויות בתחום אינן מציגות דווקא רק את המוצרים המומלצים או
המחנכים ביותר. חנויות ואתרי רשת מובילים מציגים לעיתים מלאי משיקולי גם קד"מ
או רווח, ואינם מסתמכים דווקא על אוטוריטה חינוכית, או על חוכמת ההמונים. גם
להורים חסר מידע או כלי חיוני למציאת מוצר נכון ומתאים עבור ילדם. לשם כך פותח
האתר שלנו שמציג פתרון חדשני ומתקדם אשר אני צופה שיהפוך אותו למוביל שוק בתחום
המשחקים, הספרים והצעצועים לילדים בישראל"
"האתר משמש כפורטל מקיף
ומלא של חוות דעת ודירוגים מצד שני קהלים מרכזים: מצד אחד ההורים הגולשים,
ומצד שני צוות רחב של מומחים" מסביר צוקר.
כל דירוג באתר מתבצע על ידי סדרה של 4 שאלות אשר נבחרו על ידי המומחים כשאלות המייצגות באופן כולל ומדויק את המדדים החשובים ביותר במתן ציון למוצר בתחום הילדים. מידת הנאת הילד, התרומה להתפתחות הילד, איכות המוצר ומחיר. הדירוג של ההורים, מצטרף לדירוג של המומחים, המערכת מבצעת חישוב משוקלל בין שני הקהלים ומציגה את הציון הסופי והמזוקק של המוצר. כל זאת תוך הצגת המוצרים המדורגים בציונים הגבוהים ביותר ראשונים, בכל קטגוריה ותת קטגוריה של מוצרים.
כתבות נוספות
-
24/04/2022התנהלות מושכלת ומדויקת מאפשרת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל ההזדמנויות שמציע האינטרנט, ובפרט גוגל קרא עוד
-
13/04/2022השקעה אסטרטגית זו שואפת לאפשר ל-Next Earth להתחיל לבנות את סביבת ה-Web3 Metaverse קרא עוד
-
28/03/2022מאז אוגוסט 2021 הוא פרסום עשרות רבות של אייטמים קרא עוד
-
17/03/2022שימוש בסרטונים בשיווק זו אסטרטגיית שיווק פופולרית ובעלת יתרונות רבים, החל בהגדלת התנועה לאתר ועד להגדלת ההכנסות. לכן עסקים רבים, קטנים כגדולים, בוחרים לצלם סרטון שיווקי או תדמיתי. קרא עוד
-
14/03/2022המהלך הופך את חוות הבוקרים לשחקן הישראלי היחיד המטפל בכל שרשרת אספקת הבשר מבחירת זנים ועד לשיווק ישיר ללקוח קרא עוד
-
1/03/2022האתר ישווק למעלה מ 45 מותגים המיוצגים ומשווקים על ידי לילית קרא עוד
-
25/02/2022מערכת מכירה וירטואלית שתנוהל על ידי המשפיענים עצמם ותאפשר להם מכירה ישירה לקהלי יעד רלוונטים לצד הגדלת מכירות וחשיפה לקהלים חדשים קרא עוד
-
25/02/2022הפעילות תתקיים באופן רציף (Always On) ולא רק בסמוך לפתיחת מסעדות חדשות כפי שהיה עד כה. קרא עוד
-
12/12/2021
-
12/12/2021כאנשי חינוך, גילינו כי חלק גדול מחנויות המשחקים, לא מציגות דווקא את המוצרים המומלצים ביותר או המחנכים ביותר. מצאנו גם שכדי להמליץ על מוצר בעולם הילדים חשוב להסתמך על אוטוריטה חינוכית מובהקת וגם על חוכמת ההורים. מתוך שני אלו, צמח הרעיון לאתר מקיף וראשון מסוגו" מסביר עופר צוקר, מקים ובעלי האתר. קרא עוד