ציוצי המותגים הטובים ביותר ב- 2021: טוויטר מסכמת שנה בתחום השיווק
מצד אחד חשוב מאד שמותג יהיה מבוקש וטרנדי, אבל חשוב לא פחות שתהיה לו השפעה ארוכת טווח. החל מהשקות פורצות דרך ועד קמפיינים שהובילו שינוי חברתי, להלן רשימת המותגים שהצליחו לחבר אותנו הכי טוב לרגעים משמעותיים וזכו במקום הראשון בטוויטר 2021.
להלן רשימת הקטגוריות והזוכים:
המותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה
@disneyplus
למרות שנה מאתגרת נוספת שעברה על התעשייה, +Disney הביאו קסם ודמיון לבתים שלנו ולטוויטר כשהכי היינו צריכים אותם. הם טיפסו בקלות בסולם הדירוגים כמותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה. בעזרת העמקת החיבור שלהם עם האוהדים דרך כותרות חדשותיות מרגשות וסרטים קלאסיים שהוציאו מהמחסן, מעולם לא היה קל יותר לברוח לעולם המופלא של דיסני. וטוויטר היתה כאן בשביל זה.
סוכנות: PublicisGroupe
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/disneyplus/status/1459143944877469701?s=21
הקמפיין המוצלח ביותר של השנה עם
ההשקה המחשמלת
@Ford,
#F150Lightning
סוכנויות: WiedenKennedy, VMLYR, mindshare
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/Ford/status/1395189844012376064
המותג עם הציוץ הכי מפורסם השנה
@nickjr
בציוץ החיובי והויראלי הזה, ערוץ ניקולודיאון ג'וניור (.Nick Jr) התחבר לנוסטלגיה של דור ה- Y בכל העולם ושלף את הדמות של סטיב מהתוכנית Blue’s Clues שחגגה השנה את שנת ה- 25 שלה. למרות שחזרתו הייתה קצרה, הוא העביר מסר חשוב לילדים שגדלו עליו. המחווה הקטנה בה הוא אמר "מעולם לא שכחתי אתכם" הציתה את הרגש של משתמשים רבים בטוויטר.
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/nickjr/status/1435332689532440579
המותג עם הנוכחות הבולטת ביותר השנה
@McDonalds
החל מההתחלה הצנועה של המותגר בשנות ה-40 עד לאימפריה המשרתת מיליארדים היום, מקדונלדס ממשיכה להמציא עצמה מחדש. בצעדי ענק, מקדונלדס ממשיכה לפרוץ את התקרות והתפתחה לדמות המדברת לדור המגוון והגדול ביותר באמריקה עד היום. החל מקמפיינים של ארוחות סלב עם Saweetie ועם להקת הבנים BTS עד להשקת תוכנית נאמנות, מקדונלדס ממשיכה להיות במרכז השיחה. וכן, טוויטר עדיין ממתינה בתור לקבלת 59.6 מיליון מקנאגטס.
סוכנויות: WiedenKennedy, OMD_USA
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/McDonalds/status/1388149385192747015?s=20
המותג עם ההאשטאג שצוייץ הכי הרבה השנה
@NintendoAmerica, #NintendoSwitch
תנו כבוד ל- 91 מיליון המעריצים שלהם בטוויטר שהביאו את ההאשטאג NintendoSwitch# להיות זה שהוביל השנה בקרב המותגים. קהילת המשתמשים של נינטנדו משתמשת בהאשטאג בתדירות כדי להתחבר אחד עם השני ולשתף מידע על השקות משחקים ועדכונים וכך הביאו את המותג להיות חוד החנית בשיחות גיימינג ונראה שזה רק ממשיך.
סוכנויות: wethetweet, RepriseDigital
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1440677268041338897
הקמפיין הטוב ביותר בהנעה לפעולה
@Oreo #OREOscope
מי לא חיפש קצת ניקוי ראש ומזל השנה? בין אם אתם מחפשים מזל בכוכבים או לא, אין כמו שביל החלב והעוגיות שהציעה אוריאו השנה כדי לגרום לאנשים להרגיש שרואים אותם וזה בזכות קמפיין האוריאוסקופ (OREOscope#) של החברה. כאשר אוהדים אהבו ציוץ של אוריאו, חברת העוגיות ניתחה את הציוצים האחרונים שלהם כדי לשתף הורוסקופ אוריאו מותאם אישית עבורם עם תובנות טעימות - זו בדיוק הדרך לעורר השראה.
סוכנויות: VaynerMedia, MartinAgency, 360i
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/Oreo/status/1394322953068744704
מותגים ישראליים בטוויטר
ב- 2021 המותגים הישראליים התחברו גם הם לטוויטר כדי להשיק קמפיינים ולהתחבר עם מה שקורה בעולם בדרכים יצירתיות. להלן 2 מותגים מהשוק הישראלי:
שיחות בנושא crypto# תמיד היו פופולריות בטוויטר, אך השנה הנושא המריא עם צמיחה של 42% בציוצים אודות מטבעות קריפטוגרפיים לעומת שנה שעברה. פלטפורמת המסחר הישראלית @eToro התחברה לטוויטר כדי להשיק קמפיין התקנה של האפליקציה שלה והעלתה את המודעות לכך ש- Dogecoin זמין כעת לרכישה ומכירה בזירת המסחר של eToro. בעזרת תוכן חכם ויצירתי, התחברה eToro לשיחה העולמית הדינמית סביב מטבעות קריפטו ועודדה אנשים להוריד ולהתקין את האפליקציה שלה ישירות ממודעת הפרסום.
ציוץ מפורסם:
https://twitter.com/eToro/status/1415764215726493698
@Wix השתמשה בטוויטר להשקת קמפיין You Deserve Better אשר בחר בגישה הומוריסטית כדי לבדל אותה מהמתחרה WordPress והבליטה את הפתרונות שמציעה Wix למקצוענים ולסוכנויות. בעזרת קהילת המפתחים ומעצבי הרשת הפעילה שלה, טוויטר היתה פלטפורמה אידיאלית כדי להגיע לקהל היעד הזה. לפני השקת הקמפיין, Wix שלחו לנציגי WordPress זוג אוזניות כדי "להזהיר" אותם על הקמפיין הגדול המתקרב - ובכך יצרה באז בטוויטר עוד לפני ההשקה. עם למעלה מ- 2.7 מיליון תגובות בטוויטר, הקמפיין עודד אנשים לדבר על Wix, במיוחד בתוך הקהילה של WordPress.
ציוץ מפורסם
https://twitter.com/Wix/status/1379418614177001477
כתבות נוספות
-
17/05/2022המהלך של גיוס כספים לפיתוח מערכת Orders נועד לסייע לעסקים בישראל ובעולם בכל הקשור לניהול הזמנות רכש מול ספקים. קרא עוד
-
24/04/2022התנהלות מושכלת ומדויקת מאפשרת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל ההזדמנויות שמציע האינטרנט, ובפרט גוגל קרא עוד
-
13/04/2022השקעה אסטרטגית זו שואפת לאפשר ל-Next Earth להתחיל לבנות את סביבת ה-Web3 Metaverse קרא עוד
-
28/03/2022מאז אוגוסט 2021 הוא פרסום עשרות רבות של אייטמים קרא עוד
-
17/03/2022שימוש בסרטונים בשיווק זו אסטרטגיית שיווק פופולרית ובעלת יתרונות רבים, החל בהגדלת התנועה לאתר ועד להגדלת ההכנסות. לכן עסקים רבים, קטנים כגדולים, בוחרים לצלם סרטון שיווקי או תדמיתי. קרא עוד
-
14/03/2022המהלך הופך את חוות הבוקרים לשחקן הישראלי היחיד המטפל בכל שרשרת אספקת הבשר מבחירת זנים ועד לשיווק ישיר ללקוח קרא עוד
-
1/03/2022האתר ישווק למעלה מ 45 מותגים המיוצגים ומשווקים על ידי לילית קרא עוד
-
25/02/2022מערכת מכירה וירטואלית שתנוהל על ידי המשפיענים עצמם ותאפשר להם מכירה ישירה לקהלי יעד רלוונטים לצד הגדלת מכירות וחשיפה לקהלים חדשים קרא עוד
-
25/02/2022הפעילות תתקיים באופן רציף (Always On) ולא רק בסמוך לפתיחת מסעדות חדשות כפי שהיה עד כה. קרא עוד
-
12/12/2021כאנשי חינוך, גילינו כי חלק גדול מחנויות המשחקים, לא מציגות דווקא את המוצרים המומלצים ביותר או המחנכים ביותר. מצאנו גם שכדי להמליץ על מוצר בעולם הילדים חשוב להסתמך על אוטוריטה חינוכית מובהקת וגם על חוכמת ההורים. מתוך שני אלו, צמח הרעיון לאתר מקיף וראשון מסוגו" מסביר עופר צוקר, מקים ובעלי האתר. קרא עוד