פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
יותר אינטראקטיב בטלוויזיה: EMTV מדווחת על גידול של 50% בכמות הכניסות לפרסומות אינטראקטיביות
8/05/2005
"EMTV", המתמחה בפרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, מדווחת על הכפלת כמות המפרסמים ברבעון הראשון של השנה, הבוחרים בהוספת השידור האינטראקטיבי בקמפיינים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.מהחברה נמסר כי גם בכמות כניסות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות חל גידול משמעותי של 52 אחוזים, ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.
סמנכ"ל EMTV, שמעון כהן מסר כי, יותר מפרסמים מחפשים להוסיף מימד חוויתי ומעורבות צופים בפרסומות, המייצרים רמת זכירות גבוהה יותר למותג, חושפת את הצופה למסרים נוספים ומניעה לפעולה. באמצעות השידור האינטראקטיבי, מקבלים הצופים אפשרות לשהות במסכי המפרסם זמן ממושך, לצפות במסכי מידע נוספים וקטלוגים, להקיש נתונים אישיים ולקבל הצעות אישיות במגוון תחומים.
כתבות נוספות
-
21/01/2021
-
19/01/202150 מיליון חבילות מחו"ל נמסרו בשנת 2020
מול 68 מיליון בשנת 2019 – ירידה של 26.5%
פתח תקווה על המפה – העיר המובילה בארץ בהזמנת חבילות לנפש, קרא עוד -
18/01/2021בדרכה להוביל בתחום התוכנה לרכב, החברה הגלובלית מכריזה על תחרות אפליקציות
ויצירת אקו סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב
קרא עוד -
25/12/2020מנתוני דו"ח בזק האחרון עולה שאחד מתוך 3 ישראלים מאזין לפודקאסט קרא עוד
-
25/12/2020איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים אומר: "על אף ההגבלות הכרוכות בתקופה מאתגרת זו, הצורך האנושי לחגוג את ולקבל את השנה האזרחית החדשה קיים ואף מקבל משנה תוקף". קרא עוד
-
17/12/2020מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת AimBetter, יצרנית מערכת לניטור וניהול ביצועים לשרתים מקומיים ובענן, ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.
קרא עוד -
17/12/2020Azrieli.com חוגג את חג החנוכה ובכל יום למשך שמונה ימים יציע ללקוחותיו נס יומי חד פעמי עם הנחות וגורפת על קטגוריות מוצרים משתנות קרא עוד