חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת ACE נכנסת לתחום הפארם דרך האינטרנט

אלי אוזנה. צילום: נמרוד גניש (הגדל)
אלי אוזנה. צילום: נמרוד גניש

רשת ACE נכנסת לתחום הפארם: אתר החברה החל למכור מגוון מוצרי בישום של מותגים מובילים ביניהם: Christian DiorCalvin KleinGiorgio ArmaniHugo BossDiorThierry Mugler ועוד. מחירי הבשמים הם תחרותיים מאוד ונעים בין  39-1099 ₪. המשלוח הוא ללא עלות. מכירת הבשמים היא רק שלב ראשון בהחלטת הרשת להקים את קטגוריית הפארם באתר האונליין שלה. בקרוב תתאפשר באתר ACE גם מכירה של מוצרי ניקיון לבית, קרמים, מוצרים לשיער ועוד. חלק מהמוצרים יימכרו במארזים.

 

במקביל לפעילות בסניפים, רשת ACE גם מפעילה אתר אי-קומרס, המציע כיום כ- 7,000 מוצרים מענפים מגוונים, ונהנה בשנים האחרונות מעליה דרמטית בהיקף הפעילות בו, עם למעלה משני מיליון כניסות בחודש בממוצע. את שנת 2020 תסיים החברה עם פדיון באונליין בסך כ- 140 מיליון ₪, המהווים כ- 17% מסך פדיון החברה. אסטרטגיית החברה, תחת הובלתו של המנכ"ל איציק אוזנה, היא בניית פלטפורמת אי קומרס המתנהלת כ- Market place, ומציעה ללקוחותיה מוצרים מכל עולמות התוכן  לרבות מוצרים אשר אינם מוצגים בסניפים. כך ניתן היום לקנות באתר ריהוט לבית ולגינה, אביזרי ספורט, מוצרים לילדים, מוצרי נוי וטקסטיל, כלי עבודה ועוד. הרשת נמצאת בהתקשרות עם מאות ספקים מענפים שונים, הרבה מהם עסקים קטנים, שהמכירה באתר ACE מאפשרת להם להגדיל את היקפי המכירות שלהם.

 

איציק אוזנה, מנכ"ל ACE: "מוצרי הפארם בישראל הוא אחד התחומים החשובים ביותר לצרכן הישראלי. עם כניסתנו לתחום הפארם, נוכל לחזק את התחרות בענף, ובכך לתמוך גם בעסקים הקטנים הפועלים בשוק וגם להרחיב את ההיצע העומד בפני הצרכן עם מחירים אטרקטיביים של מותגי הפארם המובילים".

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד