חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

‏ ארבעה תקציבי יחסי ציבור חדשים "לחצב דה ויט פרסומאים"

מערך יחסי הציבור של"חצב דה ויט פרסומאים" תופס תאוצה. המערך מתמחה ביחסי ציבור לתחומי התיירות הטיפוח והצרכנות.

 

בימים אלה הצטרפו למשרד 4 תקציבי יחסי ציבור חדשים בתחום התיירות הטיפוח והצרכנות. תקציב  " כפר הנופש האון" – אירוח כפרי איכותי הנושק לכנרת, תקציב היח"צ של חברת "מסעות" טיולי איכות גיאוגרפים" חברת בת של אמסלם טורס, תקציב מרכז הטיפוח "קוסמדיק" ותקציב היח"צ של "רשת קופי בין" בישראל- רשת בתי קפה בינלאומית המונה בישראל 13 סניפים ברחבי הארץ, שמונה מהם בת"א ואחרים בכפר סבא, רעננה, הרצלייה וירושלים.

 

חצב דה ויט פרסומאים מתמחים גם בתחומים נוספים כמו נדל"ן, קולינאריה, תעשייה ומועצות מקומיות.

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד