חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מכללת BPM פותחת שיעור מקוונים בהשתתפות ג'ורדי

מכללת BPM פותחת שיעור מקוונים בהשתתפות ג'ורדי

מכלל BPM מעלה,  בנוסף לשיעוריה הקבועים של המכללה, תכנים חינמיים שעוברים ע"י מיטב היוצרים ואנשי המקצוע בתחום. כך, למשל, ניתן היה ללמוד שיעור תקלוט בהנחיית DJ PIPE  במסגרתו למדו הצופים על ה – DJ, מה הציוד הדרוש לו וטיפים מעשיים להחזקת הקהל ברחבה. בערוץ ניתן ניתן לקבל תוכן מעשיר בדמות בסדנאות אומן כדוגמת ג'ורדי, אסף אמדורסקי ואחרים, טיפים מקצועיים ממרצי המכללה ובכירי הענף ניתן לקבל בערוץ היו-טיוב של המכללה.  

אידן חנה, מנכ"ל מכללת
BPM: "כמי שחרתה על דגלה להביא את הקדמה והחדשנות במוזיקה אל היוצרים הצעירים, אנחנו רואים חובה להיות חוד החנית בעדכון שיטת ההוראה למציאות הקיימת מבלי לפגוע בתכנים המועברים ואף שדרוג של חלקם, כך שהיוצרים הצעירים יידעו לנצל את הזמן בבית ליצירה והפקה מוזיקלית.

בנוסף, אנו רואים את תפקידנו להקל גם על מוזיקאים שלא נמנים עם הסטודנטים שלנו ופתחנו את חלק מהתכנים המקצועיים שלנו לקהל הרחב. כמובן, שכמו תמיד אנחנו ממשיכים לעמול ולהוציא תכנים מקוריים המועברים על ידי אנשי המקצוע הבולטים ביותר בארץ ובעולם בערוץ היו-טיוב הגדוש שלנו. אנו מאמינים שמשבר הקורונה יחשוף בפנינו מוזיקאים חדשים שינצלו את הזמן בבית ליצור מוזיקה חדשה עבור כולנו".  

עקב משבר הקורונה, גופים חינוכיים רבים העלו את מערכי השיעור שלהם לאינטרנט. בעוד שרוב השיעורים הינם חד-צדדיים כלומר התלמיד צופה בשיעור ללא יכולת תגובה, שיעורי האונליין של המכללה מתקיימים בפורמט מתקדם של שידור חי ע”י צוות המרצים המקצועי של המכללה. פורמט הווידאו מאפשר הדמיה אמתית של סיטואציית כיתה, בה ניתן לשאול שאלות ולקבל פידבק ברמה המיידית. בנוסף, בצורה זו המרצה יכול להמשיך להשתמש בעזרים ויזואליים שונים כדי להעביר את תוכנית הלימודים המקצועית באופן זהה לצורת הלימודים הפרונטלית. כיאה למכללת מוסיקה מתקדמת המערכות בהן עושה המכללה שימוש להעברת הלימודים באונליין מאפשרות אינטגרציה באיכות גבוהה במיוחד של סאונד, כך שגם בשיעורים בהם נדרשת שמיעה איכותית כדוגמת מיקס ומאסטרינג מתאפשרת חווית שמיעה אודיופילית באיכות ללא פשרות, בה מתאפשר לסטודנט לשים לב לניואנסים הקטנים ביותר מבחינת סאונד. 

 



 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד