חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

לראשונה: bit באפליקציית דלק ישראל

אפליקציית דלק. צילום: יח"צ (הגדל)
אפליקציית דלק. צילום: יח"צ


דלק ישראל משיקה אפליקציה חדשה וחוברת לאפליקציית התשלומים המובילה בישראל - bit, במטרה לייצר חווית תשלום חדשה, פשוטה, ידידותית בטוחה ומהירה יותר ללקוחותיה.

 

המהלך יושק באמצעות קמפיין רחב בכל המדיות, באמצעות הפרזנטור הזמר והיוצר רמי קליינשטיין.

 

בועז צ'צ'יק, מנכ"ל דלק ישראל: "מדובר בבשורה אמיתית ללקוחותינו, שייהנו לראשונה משיטת תשלום נוחה ואפליקציה שתהווה מועדון ללקוחות התחנה וחנויות הנוחות "מנטה". אנחנו פוגשים מדי חודש 3.5 מיליון רכבים שנכנסים לתדלק, מתוכם כ-1.6 מיליון לקוחות נכנסים לחנות. מועדון הלקוחות יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח על מנת שנוכל ליצר עבורו שיתופי פעולה והטבות רבות, מותאמות אישית"

 

האפליקציה החדשה חינמית, מזהה את מיקום תחנת הדלק, וכל שנותר הוא להקליד את מס' משאבה לבחור את סכום התדלוק ולהזדהות באמצעות קוד או טביעת אצבע. לקוחות שבוחרים ב-bit כאמצעי התשלום, ייהנו מאמצעי תשלום נוח ובטוח, ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס האשראי גם בתחנות הדלק וגם בקנייה ברשת חנויות הנוחות מנטה.

 

מעבר לשיטת התשלום הנוחה והיעילה, האפליקציה תהווה מועדון לקוחות שיציע מגוון מבצעים והטבות, כולל מבצעים המותאמים אישית בהתאם להרגלי הצריכה של הלקוח. בנוסף לכך, המהלך נותן מענה לצורכי הלקוחות, במיוחד בימי הקורונה כשהם מנסים לצמצם מגע עם אנשים ככל הניתן.

 

בועז צ'צ'יק, מנכ"ל דלק ישראל : "אנו שמחים להשיק היום את האפליקציה של דלק שהינה פתיחת מועדון ללקוחות התחנה וחנויות הנוחות "מנטה" אשר תאפשר לנו להציע לקהל לקוחותינו מגוון רחב של הטבות מותאמות אישית. אנחנו פוגשים מדי חודש 3.5 מיליון רכבים שנכנסים לתדלק, מתוכם כ-1.6 מיליון לקוחות נכנסים לחנות ומטרת מועדון לקוחות הינו שיפור חווית הלקוח באמצעות לימוד מעמיק של צרכי הלקוח. הארנק הדיגיטלי יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח וליצר שת"פ וריטיקלים עם השותפים העסקים שלנו, לרבות ספקי המזון.

 

מעבר לטכנולוגיה המתקדמת, הושקעו זמן ומשאבים נכבדים כדי לייצר אפליקציה שתהיה קלה לתפעול  עם ממשק ידידותי למשתמש ,ונראות מושכת לעין , בסופו של יום אנחנו מציעים פתרון הסעדה איכותי על הדרך, והיה לנו חשוב שזה יקבל ביטוי ויזואלי טעים ונעים לעין".

 

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת חדשנות ואסטרטגיה, בנק הפועלים: 
שילוב החוזקות של חברת דלק עם bit, יוצר את מהפכת התשלומים בעולם הדלק, לראשונה בישראל, ומייצר פתרונות תשלום דיגיטליים מקצה לקצה בתחום זה – החל בתשלום מהיר על תדלוק ועד תשלום קל ונוח בחנויות הנוחות. bit, חלוצת מהפיכת התשלומים בין אנשים, משמשת כיום יותר ויותר חברות ועסקים בעולמות הביטוח, פנסיה, מזון, קמעונאות, רכב, ומעתה גם דלק, והיד עוד נטויה.

bit ניצבת במקום הראשון בהעדפת הצרכן מבין אפליקציות התשלום (90% ציינו את bit כמועדפת במחקר מעמד המותג של מכון המחקר  SAPIO, 2019), ולאחרונה זכתה להכרה עולמית ונבחרה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית PayTech Awards בלונדון, וכן נבחרה כ- Best Banking App בתחרות Challenger Awards בניו יורק".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד