חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת DeLonghi פותחת חנות קונספט: קפה דלונגי בתל-אביב

מור מוסקוביץ מנהל מותג ברימאג, יבואנית דלונגי:
"הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה
ויחד עם המגמה הירוקה אנו רואים בישראל,
עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות"
קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

חברת DeLonghi (דלונגי) הבינלאומית, המובילה בעולם במכירת מכונות קפה אוטומטיות, משיקה לראשונה בישראל חנות קונספט: קפה דלונגי,   העשירית בעולם, בדומה לחנויות שנפתחו בהונג קונג, יפן – טוקיו, פריז, איטליה ועוד.

 

החנות החדשה נפתחת ברחוב לבונטין 11 תל-אביב תחנת השירות הראשונה של ברימאג החנות המיתולוגית שהוקמה בשנת 1967, חנות הקונספט שודרגה בהשקעה של 1 מיליון ₪, משתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר  ומשלבת את מותגי הקבוצה קנווד ובראון מותגים תחת קבוצת דה-לונגי. מדובר בחנות חווייתית המשלבת מגוון רחב של מוצרים מעולם הקפה: מכונות אוטומטיות לבית ולמשרד, סוגי קפה שונים, כלים לקפה ועוד, לצד עמדות התנסות  ויועצי קפה  המתאימים את פולי הקפה ללקוח.  

חנות הקונספט נועדה להעניק לצרכן הישראלי  תחת קורת גג אחת את כל המוצרים הקשורים  לעולם הקפה, החל מתצוגה של מגוון מכונות קפה מהמתקדמות בעולם, בטווח מחירים רחב, דרך פולי קפה לטחינה עצמית,  ועד למוצרי קפה נוספים ואביזרים הקשורים לעולם הקפה.


מנתוני חברת דה-לונגי, הצרכן הישראלי נחשב כמבין בקפה ויחד עם המגמה הירוקה   רואים בישראל עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות. השוק העולמי עובר משימוש בקפסולות לשימוש במכונות קפה אוטומטיות המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, כשהצרכן יכול להרכיב את התערובת בהתאם לטעמו האישי. בנוסף, השימוש בקפה טרי מתכתב עם טרנד הקיימות העולמי, כשבשאריות הקפה הטחון משתמשים לדישון והכנת זבל קומפוסט לגינה. גורמים אלו ונוספים יצרו עלייה דרמטית בביקוש למכונות קפה אוטומטיות ובכל האביזרים הקשורים להם.  

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד