חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סלקום tv מוסיפה חווית גיימפיקיציה לשידורי האולימפיאדה

סלקום תשלב משחק אינטראקטיבי מובנה בתוך השידור הדיגיטלי באמצעות טכנולוגיה של חברת INTHEGAME

קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

לקראת המשחקים האולימפיים טוקיו 2020 שיחלו ב-23.7, סלקום יוצאת במהלך חדשנות ראשון מסוגו בישראל - סלקום PLAY - במסגרתו יוכלו לקוחות סלקום tv בלבד ליהנות מחוויית גיימיפיקציה אינטראקטיבית בעת צפייה בשידורי המשחקים האולימפיים בערוצי הספורט 5SPORT ו-PLUS5.

 

במסגרת שידורי האולימפיאדה, יהנו לקוחות סלקום tv מחוויה משחקית ייחודית וחדשנית בלייב, ויוכלו לחוות אינטראקציות מגוונות שיכללו שאלות סביב משחקי האולימפיאדה והמשתתפים בה, דירוג ומתן ציונים לביצועי הספורטאים וסקרים דרכם יוכלו הצופים לשתף את דעתם על המשחקים. תשובות נכונות, כמו כן ההשתתפות עצמה, מקנה נקודות המצטברות במהלך התחרות. בנוסף, תיערך תחרות יומית נושאת פרסים. ככל שישחקו יותר, יצברו יותר נקודות וכך יגדל הסיכוי שלהם לזכות בפרסים, בהם: חופשות בחו"ל, ערכות גיימינג, טלוויזיות ועוד.


מסלקום נמסר: "סלקום tv משיקה עולם חדש שאנו מאמינים כי הצופה הישראלי יגלה בו עניין רב ומעורבות בזמן צפייה בשידורי הספורט. היכולת ליצור מעורבות ועניין מוגבר לצופה, סביב מגוון תכנים ופלטפורמות, היא בליבת החדשנות של שירותי OTT. סלקום תמשיך להפתיע ולחדש את שירות הטלוויזיה, ולהעניק חוויה ייחודית לשביעות רצון לקוחותינו וצופינו".

 

את הטכנולוגיה פיתחה חברת INTHEGAME, המתמחה בפיתוח מערכות ליצירת תוכן אינטראקטיבי בזמן שידור. בעלי התוכן מחפשים פתרונות המטמיעים את האינטראקציה באופן מובנה בתוך השידור הדיגיטלי, ללא צורך בהורדות מצד הצופה, אלא כחלק מחווית הצפייה.

 

אבירם שרון, מנכ"ל שותף מייסד של חברת INTHEGAME: "שיתוף הפעולה שלנו עם סלקום מאפשר לראשונה לצופי סלקום tv חווית צפייה שמערבת פעילות אינטראקטיבית על המסך באמצעות השלט, בזמן צפייה. אנו רואים חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה מול סלקום כחלוצי שידורי ה OTT בישראל. המטרה שלנו היא להפוך את חווית הצפייה לעוד יותר בלתי נשכחת על ידי מעורבות של הצופים".

 

ההשתתפות במשחק האולימפיאדה סלקום PLAY תתאפשר לצופי סלקוםtv  בלבד בעלי מכשירי מאסטר בוקס, שיאומי ו-AndroidTV, ללא עלות נוספת. התחרות תעלה לאוויר ב-23 ביולי עם תחילת המשחקים האולימפיים ותימשך עד ה-8 באוגוסט.

 

השקת סלקום PLAY תלווה בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות חברת הפרסום פובליסיס ONE, ובכיכובו של, תמיר בר.

לצידו של תמיר בר, מגיע לשחק אלי אילדיס על תקן המומחה הספורטיבי אשר יעזור לתמיר ולחבריו לשחק ולזכות. משחק האולימפיאדה סלקום PLAY מעצים את חווית הצפייה ומאפשר לצופים לקחת חלק פעיל בזמן שידורי המשחקים וגם לזכות בפרסים - כאן בדיוק נכנסת דמותו של אילדיס, כאדם בעל ידע עצום בעולמות הספורט, אילדיס יעזור לתמיר בר לשחק וליהנות.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד