חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

לקראת עונת החגים בארה"ב: מקס ברנר פתחה את חנות השוקולד הבוטיק ב"טיימס סקוור"

החנות החדשה נפתחה בעיצומה של עונת החגים בארה"ב בעלות השקעה של למעלה ממיליון שקלים.
החנות החדשה, אשר תשתרע על שטח של כ-60 מ"ר, הוקמה ברחוב 48 פינת השדרה ה-7 ב-TIMES SQUARE ומצטרפת לשני סניפי שוקולד בר מסעדה של הרשת ב-UNION SQUARE ניו יורק ובפילדלפיה שהוקמו ב-2006.
תמונת יח"צ (הגדל)
תמונת יח"צ

רשת השוקולד מקס ברנר, פתחה את חנות השוקולד הבוטיק החדשה בפריים לוקיישן - בטיימס סקוור שבלב מנהטן, ניו יורק.

קונספט החנות ב-TIMES SQUARE הינו חנות שוקולד בוטיק של מוצרי השוקולד המיוחדים של מקס ברנר לצד מארזי השי המעוצבים, בסגנון דומה לשתי חנויות השוקולד החדשות שנפתחו השנה בישראל, בקריון קריית ביאליק ובגרנד קניון באר שבע.


50% מרשת 'מקס ברנר' נמצא בבעלות המנכ"ל המשותף דודו וקנין ו-50% בבעלותו של המנכ"ל המשותף יניב שטנגר

לדברי יוסי קובה, מנהל השיווק של מקס ברנר:
"פתיחת חנות הדגל ב-TIMES SQUARE מנהטן, אחד הלוקיישנים המרכזיים והתיירותיים ביותר בעולם, הינו חלק ממהלך אסטרטגי של התרחבות המותג  ברחבי ארה"ב. כחלק מאסטרטגיית הפעילות של הרשת, השוק הבינלאומי מהווה מנוע צמיחה מרכזי להשקת חנויות שוקולד בוטיק נוספות לצד המשך התרחבות החנויות בישראל".

 

החנות החדשה עוצבה בהתאם לקונספט הייחודי של חנויות השוקולד החדשות בישראל שנפתחו השנה בקריון קריית ביאליק ובגרנד קניון בבאר שבע, תוך העצמת "חווית השוקולד" - מגוון מארזי המתנה המעוצבים של מקס ברנר בשילוב מוצרי השוקולד המיוחדים של הרשת.

החנות החדשה עוצבה באופן מודרני ויוקרתי, עם מדפים מתכתיים מרחפים, שילוב של פליז ורצפת פסיפס. שולחן הפרלינים הממוקם בלב החנות ומדמה שולחן יהלומים עשוי שיש ומגירות זכוכית. על עיצוב החנות אמון הסטודיו של ירון טל.

החנות מוכרת את מוצרי השוקולד המיוחדים והאהובים של הרשת כגון פרלינים, טראפלים, מוצרי דראז'ה, טבלאות שוקולד, ממרחים, שוקולד גולמי, משקה שוקולטה, כלים מיוחדים ועוד, לצד קולקציות המארזים המעוצבים שהפכו כבר מזמן לאייקון אופנתי.  

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד