חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"קדס קידס" יוצאת במהלך שיווקי ממוקד: משיקה קטלוג בצורת פאזל אישי לחברי מועדון הלקוחות

במסגרת אסטרטגיית המיקוד בלקוח החליטה רשת קדס קידס לצאת במהלך שיווקי ייחודי והפיקה באמצעות חברת SEGMARKETING קטלוג חדשני, שהופק באופן אישי ופרטני עבור חברי המועדון, שהם הלקוחות הנאמנים של הרשת. הקטלוג הייחודי הינו משחק פאזל פרסונאלי, הכולל את תמונות הפריזנטורים ומוגש עם הקדשה אישית, המשלבת את שמות ילדי חברי המועדון.

לדברי סבינה דן- מאיר, מנהלת השיווק של הרשת, "הפאזל האישי הנו נדבך נוסף לחיזוק האסטרטגייה של הסטת מרכז הכובד של הרשת מפרסום המוני לטובת שיווק ממוקד לקוח וחיזוק מועדון הלקוחות שהוקם בשנה שעברה ." 

רשת "קדס קידס", בבעלות משה זילברשטיין מופעלת ע"י חברת "לירם" ומונה 34 סניפים ברחבי הארץ.

 

קרדיטים:

משרד פרסום- אופטימום, צילום-עדי אורני, תקציבאית-שירי פרייליך, מנהל הפקה- יוני טאיטו.

קונספט והפקה: SEGMARKETING. מנכ"ל: רפי אלבו. מנהלת לקוח: נורית הירש. אנליסט: דורון הדר

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד