חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ZAP רכשה את מערכת DoubleClick לניהול פעילות הפרסום

זאפ גרופ חתמה עם חברת טוטאל מדיה, על הסכם התקשרות במסגרתו תיישם ותעשה שימוש במערכת DoubleClick For Publishers מבית גוגל לניהול כלל יכולות הפרסום באתרי האינטרנט שלה. הסכם ההתקשרות המוערך בלמעלה מחצי מיליון ש"ח, נחתם לשנתיים והוא כולל גישה למערכת הפרסום, שירות ותמיכה. המערכת בולטת בשוק מערכות הפרסום בזכות יכולות ריכוז של מגוון רחב של אתרים וכלים ואף ביכולות מתקדמות ומפולחות של חיזוי התנהגות צרכנית.

באמצעות השימוש במערכת, תרחיב ותייעל זאפ גרופ את יכולות הפרסום של כל אתרי האינטרנט בקבוצה, תנהל את מלאי הפרסום באופן המושכל ביותר ואף תקבל יכולות חיזוי של מלאי הפרסום וניתוח מתוחכם של פעילות זו באתרים השונים.

מערכת DFP היא מערכת SAAS (Software as a Service) המאפשרת למנהלי המדיה והאתר גישה ישירה מכל מחשב ומכשיר סלולר חכם. מדובר במערכת ייחודית, המספקת יכולות ניהול מרכזיות של סך פעילות הפרסום המתבצעת בכל האתרים המקושרים בקבוצה (אתרים, אפליקציות, שירותים). לריכוז המידע יתרונות רבים בהם שליטה על רצף פעילות, זמינות הקמפיינים וניצול שטחי הפרסום הזמינים באתרים.

איתן זינגר, מנכ״ל חטיבה zap group: "קבוצת המדיה של zap הינה הקבוצה השלישית בגודלה באינטרנט בישראל, אך הגדולה, המסועפת והמורכבת ביותר בתחום קהלי הנישה. בחרנו במערכת מתקדמת זו, על מנת שנוכל לנהל ולמקסם את התועלת ללקוחותינו, בכל הקשור לפניה ממוקדת לקהלים שונים, לפרסונליזציה, ולשימוש אופטימלי בכלים שלנו. כך לדוגמא, נוכל להציע כלי שיווק ממוקדים לבנק למשכנתאות רק לזוגות בגילאי 23-32, לפני חתונתם הראשונה, באזור המרכז בלבד. והדוגמאות עוד רבות".

אודי ברקאי, סמנכ"ל שיווק בטוטאל מדיה: "הדור הבא בעולם הפרסום הדיגיטלי הוא כיבוד זמנו ותחומי התעניינותו של הגולש. מערכת DFP יודעת למקסם את היצע הפרסומים והתכנים שבאתר כך שרק התחומים הרלוונטיים יוצגו לגולש ויספקו לו חווית רכישה יעילה ונוחה. זהו תחום חדש יחסית אבל גם ממעט המידע שכבר נאסף, ידוע ששימוש ב-DFP משפר את התוצאות העסקיות באתרים שמיישמים את המערכת בעשרות אחוזים. אין לי ספק כי בתוך שבועות ספורים תיווכח זאפ גרופ בהבדל שבעבודה לפני יישום המערכת ולאחריה".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד