חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

וויקס מוסיפה 9.3 מיליון משתמשים חדשים ברבעון השני

וויקס מוסיפה 9.3 מיליון משתמשים חדשים ברבעון השני

 

 וויקס עקפה את התחזיות ברבעון השני של השנה עם   9.3 מיליון משתמשים חדשים, גידול של 64% בהשוואה לשנה שעברה, והכנסות של 236.1 מיליון דולר, גידול של 27% בהשוואה לשנה הקודמת. החברה גם חצתה את קו ה-5 מיליון משתמשי פרימיום, עם 346 אלף נטו שהצטרפו ברבעון השני, כאשר מספר מנויי הפרימיום שהתווספו במחצית השנה הראשונה בלבד, כמעט זהה למספר מנויי פרימיום שהצטרפו בכל 2019.

 

״המגמה שהתחילה בשלהי מרץ המשיכה לתוך הרבעון השני עם נתונים חסרי תקדים״, אמר אבישי אברהמי, מנכ״ל ומייסד החברה. ״הצורך של בעלי עסקים לייצר לעצמם נוכחות אינטרנטית במהירות, לתקשר עם הלקוחות שלהם, ולספק להם סחורה ושירותים מעולם לא היה כה נחוץ ומיידי, והפלטפורמה של וויקס המשיכה לאפשר למיליוני משתמשים לשגשג בתקופה כמותה לא ראינו בעבר. הפוקוס שלנו היה ונשאר לעזור למשתמשים שלנו להצליח. אנחנו ממשיכים לספק להם מוצרים עדכניים וטכנולוגיה מתקדמת, כפי שניתן היה לראות ברבעון הזה עם פתיחתו לקהל הרחב של Editor X, פלטפורמה מתקדמת לבניית אתרים רספונסיביים וההרחבה של מערך האיקומרס״.

 

ניר זוהר, נשיא וסמנכ"ל התפעול של Wix הוסיף: ״במהלך הרבעון השני המשכנו לראות מגמה חיובית, שהיא תוצאה של הטלטלה הכלכלית הבינלאומית. נתוני יולי מראים כי המגמה הזאת נמשכת ופותחת בפנינו אפשרויות צמיחה חדשות. נמשיך להיות שם עבור המשתמשים שלנו ולספק להם את כל מה שהם צריכים על מנת שיוכלו להמשיך ולשגשג תוך כדי השינויים הבלתי פוסקים בחייהם ובאקלים הכלכלי".

 

ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של החברה: ״בחודשים האחרונים ראינו זינוק משמעותי בביקוש, שמקורו בצורך בנוכחות אינטרנטית שהפך בהול ונחוץ. הרבעון השני היה רבעון שובר שיאים מבחינתנו, עם 9.3 משתמשים חדשים ו-346 אלף משתמשי פרימיום נטו שהתווספו ושיקפו את הביקוש ההולך וגדל מחד ואת היכולת שלנו לספק להם את מה שהם זקוקים לו מאידך. בתגובה לצמיחה המתמדת בביקוש אנחנו מרחיבים את ההשקעה שלנו בשיווק. מהלך, שבהתבסס על נתוני העבר, יניב צמיחה נוספת בהכנסות ובשווי נתוני הגבייה ממשתמשים משלמים בעתיד הקרוב״.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד