קבוצת אירני מקימה קרן השקעות שתתמקד בסטארטאפים בתחום הריטייל והאופנה
קבוצת אירני מקימה קרן השקעות ייחודית בהיקף של למעלה מ - 100 מיליון
₪. הקרן תשקיע ותלווה סטארטאפים מובילים בעיקר בתחום הריטייל והאופנה. בנוסף
להשקעה הכספית הקבוצה תשמש גם כ- Design
partner ותעמיד לרשות הסטארטאפים סביבות מעבדה
רלוונטיות וביניהן חנויות, מחסנים, DATA
ועוד.
הקבוצה תוביל ביחד עם היזמים את פיתוח הרעיון והמוצר בשותפות המותגים
הבינלאומיים המובילים בעולם, וכן תאפשר sandbox
נרחב של תשתיות הרשת החל מחנויות פקטורי 54 וחנויות מותגים, שרשרת אספקה, מערכות
טכנולוגיות, דאטה ועוד לטובת ניסוי המוצר בסביבה אמיתית, התאמתו לצרכי השוק
וכן POC מקומי לטובת
המותגים הבינלאומיים. את הסטארטאפים ילוו מנטורים בכירים של הארגון, והם יקבלו
גישה ישירה ללמעלה מ- 120 מותגים מובילים בעולם היוקרה והאופנה הבינלאומי.
רוני אירני, המייסד והבעלים של קבוצת אירני: "ב 150 השנים האחרונות
הריטייל כמעט ולא השתנה, אנחנו עומדים בפני מהפכה, ועולם הריטייל כפי שאנו מכירים
יעבור שינוי דרמטי.
היכולת לקבל מוצר בתוך שעתיים והתחרות הגדולה בעולם הוסיפו לחץ
משמעותי על הריטייל המסורתי וכן על עולמות האיקומרס, והחברות שישרדו יהיו אלו שיידעו לאמץ ולפתח
חדשנות משמעותית. נדרשת קומבינציה של מגוון חידושים טכנולוגיים משמעותיים שיאפשרו
את המהפכה בריטייל. ישראל היא מרכז עולמי לחדשנות ונמצאת בחוד החנית הטכנולוגית.
אנו רואים בחיבור בין סטארטאפים מובילים למותגים הבינלאומיים הזדמנות ליצור אקו-סיסטם
משמעותי״.
אמיר רוזן שכיהן בשלוש וחצי השנים האחרונות כסמנכ״ל טכנולוגיות
ומערכות המידע של הקבוצה, יכהן כמנכ״ל קרן ההשקעות.
מיכל קליש שניהלה את הפיתוח העסקי והאסטרטגיה של הקבוצה
, תמונה לסמנכ״לית בכירה להשקעות ואסטרטגיה (senior
VP). בימים אלו החלה הקבוצה באיתור מחליף לרוזן
לתפקיד סמנכ״ל טכנולוגיות ומערכות מידע של קבוצת האופנה (CIO).
אמיר רוזן, מנכ״ל קרן ההשקעות: ״ הידע
הרחב שהקבוצה צברה לאורך השנים בתחום הריטייל והאופנה מאפשר לנו לכוון את
הסטארטאפים ומהווה מכפיל כוח ובסיס להצלחה משותפת. אנו מציעים סינרגיה בין קרן השקעות
מחד וליווי עסקי וטכנולוגי מאידך, כולל אפשרות לבדיקות תוכנה וחומרה בסביבות
ריטייל אמיתיות וחדשניות״.
מיכל קליש, סמנכ״לית בכירה בקרן: ״העבודה
המשותפת שלנו מול ההנהלות הבכירות של בתי האופנה המובילים בעולם חושפת אותנו
לאתגרים המשמעותיים בשווקים הבינלאומיים, ומאפשרת למותגים לבחון את פעילות
הסטארטאפים בסביבת הריטייל שלהם בישראל. כחברה שמקדמת חדשנות אנחנו משקיעים משאבים
רבים במחקר שוק וניתוח תחזיות לעתיד עולם הריטייל והאופנה. המטרה שלנו ליצור
שותפויות אסטרטגיות וחיבור בין הסטארטאפים לבין שחקנים מרכזיים בעולם האופנה.״
כחלק ממהלך זה של קבוצת אירני, משלחת
בכירה תצא לכנס ה - NRF המוביל בתחום
ושמתקיים בינואר בניו יורק להיפגש עם סטארטאפים ולקדם השקעות.
קבוצת אירני פועלת בעולם האופנה הבינלאומי ובעלת 140 חנויות ו1800
עובדים. הקבוצה פועלת בעולמות הריטייל הסיטונאות והייצור, ונציגה בלעדית בישראל של
מותגים בינלאומיים מובילים בניהם ארמני, דיזל, בוס, טומי הילפיגר, מייקל קורס,
פנדי, סן לורן, מונקלר, בלאנסיאגה ועוד.
כתבות נוספות
-
8/05/2022פרילנסרים המספקים שירותי קריינות ב- Fiverr יכולים ליצור לעצמם דוגמאות קריינות בכלי החדש, על ידי אימון זריז של מנוע הקול שלו. קרא עוד
-
25/04/2022מערכת "נמלה CX" כוללת יכולות לביצוע ניתוחים אנליטיים מתקדמים הבודקים את חווית המטופלים באופן רציף. קרא עוד
-
10/03/2022בעזרת matrixDnA, הלשכה מתחדשת בפלטפורמת ניהול ואחסון נתונים, שתזניק קדימה את מאגר הדאטה של ישראל, ותשפיע על החיים של כולנו קרא עוד
-
2/02/2022הסמכה זו מוענקת ל- Couchbase לאור יכולתה להציג אינטגרציה מוצלחת של הפתרון שלה עם AWS Outposts קרא עוד
-
7/12/2021עגלת WalkOut כוללת מסך מגע אינטראקטיבי גדול המתקשר עם הקונה ומציע מגוון המלצות מותאמות אישית קרא עוד
-
22/09/2021אם אתם כבר מבולבלים מכמות חברות הביטוח בשוק, הגיע הזמן להשתמש בשירות החדש הראשון מסוגו העונה לשם טראסטי שמציע השוואת ביטוחים אובייקטיבית שיעזור לכם לפשט ולהבין איזה מחיר ביטוח נסיעות הוא המשתלם ביותר בשבילכם. קרא עוד
-
14/09/2021השותפות כוללת השקעה אסטרטגית של Shopify, הכוללת פיתוח פתרונות שיווק טכנולוגיים חדשים, במטרה לסייע למותגים להעמיק את קשריהם עם לקוחותיהם קרא עוד
-
3/08/2021מעבדת החדשנות של קלאודינרי תאפשר לממש רעיונות, תטפח יצירתיות, תהווה זירה להתנסות בפתרונות חדשים ותספק תובנות ושיתוף מידע
קרא עוד -
2/08/2021יעל שועי מנהלת מחלקת קשרי מפעילים בקבוצת סלקום: "אנו בסלקום עובדים כל העת ביצירת רשת יציבה ועמידה אשר גדלה ומתאימה את עצמה לצרכים המשתנים. קרא עוד
-
14/07/2021בכנס של חברת AVAYA, חשף אהרון קיטל, מהנדס המכירות בחברה, את הדור הבא של הבוט האינטרנטי, שיפעל דרך AVAYA One cloud. "נגמרו הימים שאנחנו לא מקבלים מענה מהבוט, נוכל לבקש הכל והוא יבצע הכל"
קרא עוד