חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מטריקס יישמה את מערכת ניהול ההזמנות החדשה של פיפלסופט ב- 013 ברק

חברת 013 ברק היא החברה הראשונה בישראל ליישם את מודול ניהול ההזמנות (Order Mangement) המתקדם של מערכת ה- CRM פיפלסופט  בשיתוף עם  חברת מטריקס. מודול ניהול ההזמנות עובד באינטגרציה מלאה עם מערכת ה- CRM הקיימת ב- 013 ברק. מערכת ה- CRM מספקת תמיכה מלאה בכל תהליכי השרות בשלבים השונים של מחזור חיי הלקוחות ובכלל זה התמיכה בלקוחות, איתור לקוחות קיימים או פוטנציאלים, הזמנת שירותים ועוד.

 

מערכת ניהול ההזמנות מאפשרת לבצע רכישה של כל השירותים המוצעים על ידי 013 ברק ללקוחותיה .

 

המערכת תומכת בניהול מלא של קטלוג שרותים, חבילות שרות ומכירה לללקוחות 013 ברק. המערכת תומכת באינטגרציה של תהליכי עבודה למימוש ואספקה של השרותים ללקוחות. ההישגים של המערכת ניכרים בתהליכי אספקת שרותים  איכותיים, קיצור זמני האספקה, יעילות והקטנה משמעותית בתקלות בתהליך  ועוד.

 

לדברי אלי בן סימון, מנמ"ר 013 ברק, מערכת ניהול ההזמנות של פיפלסופט מהווה קפיצת מדרגה עסקית וטכנולוגית ב- 013 ברק. "היא הראשונה מסוגה בישראל ומסוגלת לטפל בהזמנות מכל המחלקות בו זמנית באופן שיוצר סדר וארגון ומונע נושאים לא מטופלים. ממשק הלקוחות במערכת ה- CRM עובד מול המערכת החדשה, כך שקיימת ראייה כוללת של הלקוחות ורכישות שהם מבצעים".

 

בן סימון הוסיף כי התוצרים שמספקת המערכת משמעותיים מאוד לחברת 013 ברק.

 

לדברי איציק טייב, מנהל אגף ה- CRM במטריקס, אנו שמחים על היישום המוצלח הראשון בישראל שמצטרף לשורת ההצלחות בעולם של מערכת ניהול ההזמנות ועל שביעות הרצון של הלקוח. "פיפלסופט היא מובילת שוק  ה- CRM בישראל והיא משולבת במרבית חברות התקשורת והטלקום בישראל, ביניהן: בזק, נטוויז'ן, בזק בינלאומי, 012 קווי זהב, בזקכל ועוד. לפיפלסופט התקנות רבות נוספות בשוק הישראלי, ביניהן חברת חשמל, הבנק הבינלאומי, נייס, מפעל הפיס, בנק טפחות- המזרחי, צה"ל, משרד החוץ ועוד".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד