חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בנק לאומי השלים את השלב הראשון של פריסת מערכת TVeezMI בסניפיו

בימים אלו סיימו חברת התוכנה TVeez ובנק לאומי את השלב הראשון של יישום מערכת TVeezMI, לתקשורת שיווקית בסביבת המכירה בסניפי הבנק. העלות הכוללת של הפרויקט 12 מיליון ש"ח.

 

חברת TVeez הישראלית, אשר נוסדה על ידי יאיר גולדפינגר, ממייסדי ICQ, ועדי איל, המכהן כמנכ"ל החברה, מתמחה בפיתוח פתרונותMarketing Intelligence  לניהול ויישום בזמן אמת של אסטרטגיית השיווק בנקודות המכירה.

 

מוצר הדגל של החברה, TVeezMI, הינו פתרון ERP כולל לשיווק בסביבת המכירהPoint of Sale) ).  הפתרון מאפשר לארגון לתקשר עם לקוח הקצה באופן אישי ולהשפיע באופן חיובי על החלטותיו. המערכת מיישמת באופן אוטומטי את אסטרטגיית השיווק בכל נקודת מכירה, תוך התאמה לתנאים המשתנים  ובהתאמה ללקוח הספציפי הנמצא בסניף הבנק באותה עת. באמצעות הפקת המסרים והתכנים השיווקיים בזמן אמת ואשר משודרים על גבי צגי LCD או פלזמה, למכשיר הסלולר או לצגים אחרים, המערכת מתקשרת עם הלקוח ב"רגע האמת" של קבלת ההחלטה.  

 

בנק לאומי בחר בפתרון TveezMI לאחר תהליך ארוך של בחינת פתרונות שונים והשלים בימים אלו את השלב הראשון של ההתקנה. יישום מערכתTVeezMI  מקיף למעלה מ- 170 סניפי הבנק ומטרתו לאפשר לבנק לתקשר ולהשפיע על הלקוח בעת שהותו בסניף. המערכת תאפשר לבנק לאומי להתאים באופן מלא את התוכן השיווקי המשודר בסניף לסיטואציות משתנות, לרבות פרופיל הלקוחות השוהים בסניף, יעדי המכירה של כל סניף, המיקום הגאוגרפי ולמעשה לכל פרמטר רלוונטי אשר עשוי להשפיע על המסר השיווקי באותו הרגע. בנוסף, מאפשרת מערכת TveezMI להנהלת הבנק שימושים פנימיים כגון הדרכות פנים ארגוניות לעובדי הסניפים, העברת מסרים מראשי חטיבות ישירות לסניפים ועוד.

 

אורי כחלון, ראש אגף שיווק ולקוחות בלאומי, מסר: "התקנת מסכי פלאזמה במרחב הקמעונאי הסניפי הינה אחד המרכיבים ביישום תפיסה שירותית כוללת של לאומי, שתכליתה להעצים את חווית הלקוח במפגש עם הבנק וליצור מרחב שירותי נעים, מסביר פנים ואסטתי. במסגרת זו, לאומי השלים פריסה של מסכי טלוויזיה בכל הסניפים בהם משולבת מערכת TveezMI של חברת Tveez. כלי זה תורם להנעמת זמנו של הלקוח בסניף, מייצר אינטראקציה בידורית ומשדרג את רמת התקשורת מולו בכל הנוגע להעברת מסרים שיווקיים בזמן אמת ובאופן דינמי, תוך התאמת המסר השיווקי לפרופיל האוכלוסיה המקבלת שירות אצל הבנקאי בסניף".

 

"בנוסף, נעשה שימוש בכלי זה כערוץ תקשורת אל מול עובדי הסניפים במישורים מגווניים: להעברת מסרים מקצועיים/שיווקיים, הדרכות, מיקודי פעילות בהנחיית הרמה הממונה הרלוונטית, חשיפה של הווי העובדים, הוקרת מצטיינים וכדומה", הוסיף כחלון.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד