חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איקאה יוצאת לרחובות

לאיקאה יש היסטוריה של פרסום טוב, אבל בקמפיין הנוכחי שקרה במהלך שבוע העיצוב של ניו יורק החליטה איקאה להשתמש בשיווק גרילה, והמסר היה פשוט - "עיצוב טוב יכול להפוך את היום לקצת יותר טוב". 




איקאה התמקדה בעיצוב של פינות רחוב שונות במנהטן ומיקמה פריטים רגילים מתוך מגוון המוצרים שנמכרים בחנויותיה, במקומות בלתי צפויים ברחוב כדי לחדור טוב יותר לתודעת הצרכן ולמשוך את צומת לבו. ניתן היה למצוא עיצוב מעניין של טלפון ציבורי, פינת מנוחה חמודה שבלתה מאוד באמצע הרחוב או אפילו תחנת אוטובוס מאובזרת עם ספות בצבעים מושכים. 


פוסט זה צריך להעיר נורה אדומה אצל מנהלי שיווק ופרסום של רשתות רהיטים גדולות בישראל שמסיבה בלתי ידועה לי, לא רוצים או לא יודעים להשתמש ברעיונות שיווקיים בלתי שגרתיים - אלא מסתפקים בפרסום סטנדרטי באמצעי מדיה מקובלים שלא כל כך יעילים לצרכן הממוצע.  גם במקום איקאה ישראל הייתי חושב להשתמש בשיטה דומה, הרי אם זה עבד ביפן, שוודיה וארה"ב, למה שזה לא יעבוד בישראל? 

(פורסם בבלוג Buzz-Observer)



כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    17/11/2011
    תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
    קרא עוד
  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    16/10/2011
    איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    8/09/2011
    יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד