חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הקיץ מגיע, החופים מתמלאים וזה הזמן לקמפיין גרילה מושך!

הקיץ מגיע, החופים מתמלאים ומנהלי שיווק ופרסום של הרבה מאוד חברות שוברים את הראש איך אפשר לנצל את התופעה לצורך הפקה של קמפיין סקסי (טוב נו, אם לא סקסי אז לפחות אפקטיבי). 

הנה דוגמה לקמפיין גרילה מעניין של מותג נישה ידוע, שיצרו אותו מלא כלום אך עם מחשבה והבנה עמוקה בפסיכולוגיה האנושית בכלל  ובפסיכולוגיה הנשית בפרט. 
Libresse, מותג למוצרי היגיינה נשית ידוע באירופה (או Bodyform כפי שזה ממותג בבריטניה) הנחיתו  יותר מ 3000 ערכות מתנה של טמפונים על החופים ההולנדים, עם מוצרי היגיינה נשית, נופלים מהשמים קשורים למצנחים ורודים.

ההיגיון שעמד מאחורי הקמפיין היה פשוט.  Libresse, בכמה אמירות בתקשורת,  הציעו לאישה להימנע מהחוף בתקופה של מחזור. הסלוגן של הקמפיין היה "עם Libresse, את לא צריכה!". כלומר, מוצרי Libresse מגנים עליך גם בים. 

עם זאת, אני חושב שהקמפיין היה מוצלח גם כי מנהלי שיווק ב-Libresse, הצליחו לעשות מחזה משעשע מכל הסיפור ונגעו במשהו  שהחברה מציעה שאנחנו צריכים לשמור תחת מעטה של ​​סודיות

רק תחשבו לרגע עד כמה קמפיין היה אפקטיבי. הם הנחיתו 3000 ערכות מתנה, שהעלות שלהם זניחה. השתמשו במטוס שעלותו ניתן להעריך באלף דולר לכל היותר. בתמורה הם קיבלו חשיפה יוצאת דופן של המותג בחוף, לקיחת דוגמיות הביתה ע"י נשים והמשך חשיפה למעגלים הקרובים שלהן, שיתוף סרטון חסר תקדים ברשתות חברתיות והכי חשוב גרמו לכלי תקשורת רבים לסקור את הקמפיין שלהם בחינם. כל מותג מתפלל לתוצאה שהיא קרובה לזאת!

הקיץ עוד לא בשיאו  ואני מציע לכל החברות ולמנהלים שעומדים מאחורי ההגה של השיווק לשאוב רעיונות מהפוסט הזה ולחשוב על קמפיינים דומים. חברה, אם אתם לא תעשו את זה - אלה יהיו המתחרים שלכם!

התפרסם בבלוג Buzz Ozerver

כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    17/11/2011
    תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
    קרא עוד
  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    16/10/2011
    איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    8/09/2011
    יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד