בדיחה יכול להיות עסק רציני
יש לכם משימה: לבנות מודעת למותג בתחום ביטוח רכבים. יש לכם בעיה: אין תקציב לקמפיין פרסומי רציני. לא נורא. הפתרון הוא להדביק מדבקות מיוחדות על מכוניות יוקרתיות שמדמות שריטות.
זאת לא בדיחה אלה אסטרטגיה מתחום שיווק גרילה. חברת ביטוח רכבים אונליין הדביקה סדרה של מדבקות מנייר סטטי שניתן להסרה ללא שום בעיה. הנייר מודבק לרכב בעזרת חשמל סטטי ולא משאיר דבק. על הנייר השקוף שמדמה שריטות היה כתוב: "אנחנו מתקנים את הנזק בקלות - כמו שאתם מסירים את המדבקה הזאת. תעשו ביטוח ותרוויחו הנחה של 10 עד 40 אחוז."
המארגנים לא הסתפקו בתוצאות של הקמפיין הנוכחי והחליטו לקדם אותו גם ברשתות החברתיות. הם ביקשו מהקוראים והצופים ביו-טיוב לנסות את המדבקות על החברים שלהם ולספר על התוצאות. כתוצאה ממהלך זה הסרטון נצפה ע"י 7000 גולשים רק בשלושת השבועות הראשונים וכ-42000 קוראים של הבלוגים נחשפו לקמפיין. חשוב להדגיש שהחברה השקיע 1000 אירו בלבד.
מי יהיה הראשון לנסות את זה בארץ? מנורה? ביטוח ישיר? AIG? הראל?
הפוסט פורסם בבלוג Buzz Observer
כתבות נוספות
-
17/11/2011תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
קרא עוד -
9/11/2011במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
-
31/10/2011ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
-
16/10/2011איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
-
6/10/2011Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
-
26/09/2011משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
-
14/09/2011בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
-
8/09/2011יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
-
30/08/2011מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
-
29/08/2011הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד