חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שיווק גרילה ממוקד לכלבים

איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית שיכולה לשמש כמודל לחיקוי בסיטואציות מהסוג הזה. יהיו כאלה שנטייתם תהיה לכיוון של כלים יותר מסורתיים כמו שימוש בפליירים, מיילים ממוקדים או אפילו חזרה לשיטה הטובה והמוצלחת של כל הזמנים – D2D. לעומת זאת, יהיו כאלה שיעדיפו שיטות יותר נועזות ומהפכניות כמו שימוש בטכניקות של שיווק גרילה.

Hertz בשבדיה עמדו בפני דילמה לא פשוטה. היה להם שירות חדש שהם רצו להציע לבעלי כלבים שרוצים להשכיר רכב אבל הם לא ידעו איך לפנות לאנשים האלה ישירות בלי לבזבז משאבים על פיזור אמצעי השיווק. הם העמידו את עצמם במקום בעלי הכלבים ונכנסו לנעליהם על מנת להבין את הצרכים שלהם. הפתרון היה פשוט אך יעיל מאוד ביחס לתקציב שעמד לרשותם. כל מה שהיה צריך לעשות זה לפזר עצמות  לכלבים בשבילים המרכזיים שבהם מטיילים בעלי הכלבים עם חיות המחמד שלהם ולהוסיף מסר שיווקי קצר אשר מזמין אותם לנסות את המוצר של Hertz, שעונה לצרכים של בעלי הכלבים בצורה מושלמת.

פורסם בבלוג Buzz007.co.il

כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    17/11/2011
    תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
    קרא עוד
  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    8/09/2011
    יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    22/08/2011
    הטובים לשיווק. כמידי קיץ ארחה חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 "באזרים" - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר ומחלקת את פרסי "ברווז הזהב" קרא עוד
עבור לתוכן העמוד