חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הבחירה בכושר: ב- 11 לנובמבר ענף הכושר יוצר פתרונות בקמפיין ראשון מסוגו

לקראת הבחירות המקומיות קמה לה מפלגה חדשה בעלת אסטרטגיה יוצאת דופן המעניקה לקהל הבוחרים את האפשרות לבחור באורח חיים בריא ב -20 נקודות ערים בארץ, זאת בהתאמה לתקופת הבחירות בה ניתן דגש רב ליחסי ציבור פרונטאליים, ללא תיווך תקשורת ההמונים.

אסטרטגיית היח"צ של חברת פיתרון מכוונת לתקשורת הבין אישית - ביום הבחירות ייגשו לבוחרים פעילים ויציעו להם לבחור בעצמם וב"אורך חיים בריא".

בנוסף פעילי כושר יתפרשו בקלפיות, צמתים, במרכזי הקניות וברחובות הראשיים ברחבי הערים וישכנעו את הבוחרים לבחור באורח חיים בריא.

אחת התופעות היותר מרגשות היא התגייסות של אזרחים, "שגרירי כושר", לתלות שלטי "בחירות" ממרפסות ביתם, בדומה למה שקיים במערכות בחירה פוליטיות.


בחברת פיתרון מאמינים כי ביום זה ישברו שיאים חדשים של הצטרפות למרכזי הספורט בארץ. יש לציין כי חודש נובמבר הוא המשמעותי בחודשי השנה בהצטרפות של פעילים חדשים למועדונים (סימפטום – "אחרי החגים").

 

מנתונים ענפיים בינלאומיים על פי IHRSA:

 

  1. אחרי עידן ה"אני וסביבתי החדשה בביתי" מתחיל שוב הצורך לצאת החוצה, להתחבר ולתקשר עם הסביבה והקהילה - פוטנציאל למינוף על ידי ענף הכושר.
  2. בממוצע אדם מגיע למועדון הכושר כ -92 פעמים לאורך השנה.
  3. תוקף מנוי: משך הזמן של מנוי ממוצע: 4.7 שנים.
  4. חידושי מנוי עומדים על: 65-70% בממוצע.
  5. יש עלייה של 28% בניצול המנוי ע"י המתאמנים (כמות הפעמים שמגיעים בשבוע נתון)
  6. תקופות שיא לרישום על פי חודשים (אירופה וארה"ב): ינואר(בעיקר), פברואר, מרץ. ואחר כך ספטמבר ואוקטובר.

אסף כהנר ואבי זיו מנכ"לים משותפים של חברת פיתרון המתמחה בייעוץ, ניהול וסדנאות הכשרה לצוותי מועדוני כושר, חדרי כושר וקנטרי קלאב מציינים כי החברה שמה לה מטרה להעלות את המודעות החברתית לאורח חיים בריא ונכון דרך הכושר. "ביום הבחירות המקומיות תוענק לקהל הבוחרים הזדמנות חד פעמית לבחור גם בעצמם ולהיות חלק מקהל המתאמנים בארץ, בעלי המודעות לכושר."

 

מדובר בהזדמנות חד פעמית למחיר אטרקטיבי במיוחד למנוי לחדר הכושר


כתובת האתר:
www.apitaron.co.il

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד