תדיראן עולה בקמפיין פרסומי בכיכובו של מורגן פרימן

תדיראן עולה בקמפיין פרסומי מהגדולים ביותר שנעשו בישראל ובקנה מידה בינלאומי, בכיכובו של השחקן ובמאי הקולנוע האמריקאי המוביל וזוכה פרס האוסקר, מורגן פרימן הפרזנטור החדש של החברה.
הקמפיין החדש של תדיראן הינו חלק ממהלך גדול של החברה. השילוב בין הפיכתה של תדיראן לחברה בינלאומית בתחום המציעה מזגנים עם טכנולוגיות מובילות ופורצות דרך יצרה חיבור טבעי ומושלם עם השחקן מורגן פרימן, זוכה פרס האוסקר שנחשב בעיני רבים לשחקן הקולנוע הטוב בעולם.
השחקן האמריקאי המוערך מורגן פרימן אשר נבחר להיות פרזנטור של תדיראן ב-3 השנים הקרובות יככב במגוון סרטונים וקמפיינים פרסומיים תחת המסר: "תדיראן – שולטים במזג האוויר".
במסגרת הקמפיין החדש של תדיראן, מורגן פרימן יתחבר בדרך הומוריסטית לדמות האלוהית עמה הוא כל כך מזוהה מסרטי קולנוע המצליחים בהם הוא כיכב – ברוס הגדול מכולם ומבול של צרות – וגילם את הדמות של "אלוהים".
בסרטון הפרסומת החדש של תדיראן, פרימן מתאר, דרך שימוש בהומור, איך אנשים מתבלבלים בינו לבין "אלוהים" בגלל סרטי הקולנוע שבהם שיחק את דמותו ויציג סיטואציות משעשעות על הדרך שבה אנשים מגיבים אליו – אלוהים.
לקראת סיום הסרטון, פרימן ינסה לשכנע את הצופים שהוא לא באמת אלוהים, רחוק מכך, אך בבית שלו, במקום שבו הוא שולט באוויר שלו – בזכות מזגן תדיראן המתקדם, הוא מרגיש כמעט כמו אלוהים.
הקמפיין החדש למזגני תדיראן, בכיכובו של מורגן פרימן, צולם לאחרונה בטירה גרנדיוזית castle hotel & spa במנהטן, ניו יורק ארה"ב.
הקמפיין אשר הופק על ידי אוג הפקות ובמאי הסרט רני כרמלי, יעלה לאוויר בטלוויזיה ובדיגיטל ב-12/1/19. ההשקעה הכספית בקמפיין תדיראן, בכיכובו של מורגן פרימן, נאמדת במיליוני שקלים.
נופר ממרוד, סמנכ"ל השיווק בתדיראן, אמרה: "הקמפיין החדש בכיכובו של פרימן יתחבר בדרך הומוריסטית לדמות שהוא כל כך מזוהה איתה מסרטי הקולנוע המצליחים בהם השתתף – אלוהים. בסרטון פרימן ינסה לשכנע את הצופים בדיוק ההיפך שהוא לא באמת אלוהים, אך בזכות מזגן תדיראן המתקדם ביותר בישראל הוא מרגיש הכי קרוב לאלוהים בגלל השליטה המושלמת של המזגן במזג האוויר בבית שלו. אנו מאמינים שהקמפיין החדש והחיבור למורגן פרימן, שחקן הקולנוע הטוב בעולם וזוכה פרס האוסקר, יציגו את כל הערכים והיתרונות של מזגני תדיראן. כשחשבנו על פרזנטור שיוכל לייצג את תדיראן ואת היכולות הטכנולוגיות והמתקדמות של המזגנים שלנו, מורגן פרימן התאים לנו כמו כפפה ליד ואנחנו גאים יחד איתו להעביר את המסר של שולטים במזג האוויר."
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד