חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין חדש למותג טיטולים פרימיום עם הסטנדאפיסטית רביטל וטלזון

צילום: מיכה לובטון

טיטולים פרימיום משיק קמפיין חדש בכיכובה שלרביטל ויטלזון- סטנדאפיסטית, אושיית רשת ואמא ל-5 ילדים.
הקמפיין החדש תחת הסלוגן "טיטולים מבינים בתינוקות ישראליים" יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל
הקמפיין מתאר בצורה הומוריסטית שאופיינית לפרזנטורית את הייחוד, האנרגיה והשובבות של התינוקות הישראלים ומסביר למה טיטולים מתאימים להם במיוחד.

 

הקמפיין עולה באמצעות מקאן ומשרד שלמור תקשורת אמון על יחסי הציבור.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד