ג'ובני רוסו בקמפיין חדש למשקה האנרגיה בלו ללא סוכר

חברת בני פאוזי שמשום, בעלת משקה האנרגיה בלו- משקה פונקציונלי המוביל בשוק משקאות משיקה סדרת משקאות חדשה ללא סוכר ועם 6 קלוריות בלבד בשם -6 Blu ועולה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-3 מליון ₪ ובשיתוף משרד הפרסום יארה.
קבוצת בני פאוזי שמשום, הנה בעלת משקה האנרגיה בלו- משקה פונקציונלי המוביל בשוק משקאות האנרגיה הישראלי עם 54 אחוזים מנתח השוק, ואשר משווק ב-35 מדינות בעולם. השקת בלו 6- ללא סוכר הנה כחלק מסדרת מהלכים של בני פאוזי השוקדת על פיתוח מוצרים חדשים כל העת. בחברה זיהו את פוטנציאל הצמיחה בשוק והצורך של הצרכן במשקה אנרגיה ללא סוכר המאפשר לו להמשיך להנות מהמשקה האהוב מבלי הצורך לדאוג לקלוריות הנלוות.
המהלך ילווה בקמפיין פרסום עם הסלוגן- six I LOVE שיכלול שילוט חוצות, דיגיטל קמפיין פרסום בטלויזיה. להובלת הקמפיין נבחר שחקן הכדורגל לשעבר ג'ובני רוסו, המזוהה עם סגנון חיים ספורטי ושאוהב את"החיים הטובים". בקמפיין נצפה גוואני רוסו בתוך בריכת שחייה כשבידו משקה ובו הוא מציין שהוא חולה על six [סיקס באנגלית] ומחזיק פחית שתיה של Blu six .
הסרטון בגרסה המקורית צונזר על ידי הרשות השניה לאחר שהוחלט שהוא משלב תכנים בעלי אופי ומסרים מיניים. במשרד הפרסום יארה נאלצו לעשות להסיר חלקים מהסרטון. ההתאמות כללו: שיכתוב הטקסט והסרת חלקים מהסרטון המראים חלקי גוף חשופים.
ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום בע"מ "בשוק משקאות המתחדש אנו קשובים כל העת לצרכן. זיהינו את הצורך במשקה שיאפשר לו להנות משתיית המשקה שהפך פופולארי מאוד בקרב הצעירים שוחרי הטרנדים ללא הצורך לדאוג לנושא הקלוריות הנלוות לשתייתו. אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין בהשתתפות ג'ואני רוסו נעביר את המסרים שהחיים הטובים ממשיכים גם עם בלו 6 ללא סוכר"
באסל זועבי, משרד הפרסום יארה: "בחרנו לקמפיין מסר המזוהה עם המותג בלו לאורך כל הדרך- לשתות BLU זו חוויה כיפית ומרעננת. בחרנו בפרזנטור, שחקן הכדורגל לשעבר המזוהה עם סגנון חיים נהנתן ושאוהב לבלות ולשמוח להיות זה שיעביר את המסר עמו להובלת המהלך הפרסומי"
הפקה: משרד הפרסום יארה. ניהול השיווק שמשום: סמען שמשום.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד