נטע אלחמיסטר תשמש פרזנטורית של אירוקה שנה שלישית
הדוגמנית,
אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת
משקפי ERROCA
.
בחמישי
האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, התייצבה אלחימסטר לצילומי
קמפיין חברתי חדש, לרגל השקת קולקציית
משקפי הראיה של אירוקה לחורף 2021. לצידה
של אלחימסטר יככבו כ – 8 דוגמנים בינלאומיים,
מיוצגים על
ידי סוכנות עלית, שפתחה השבוע סוכנות לייצוג גברים.
בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את הצילומים במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר, במיני פנטאוז במגדלי "בריגה"
היוקרתיים בפולג, נתניה. אותו מגדל אליו
עברה נטע עם בעלה הכדורגלן רמי גרשון. "אני גאה לקחת חלק בהובלת המותג בעיקר
בתקופה מאתגרת זאת ושמחה לצלם את הקמפיין בביתי" אמרה נטע אלחמיסטר.
זהו
הקמפיין השלישי השנה של רשת אירוקה בו
הם משלבים מסרים חברתיים, זה החל בקמפיין אוכלים
עם העינים בוא נתנו באירוקה במה למסעדנים, דרך קמפיין ALL EYES ON YOU שנערך בימים
אלו במסגרתו מעניקה אירוקה במה ליוצרים ועד הקמפיין החדש שיעלה תחת הסיסמא: Look in to my eyes and see
better days.
לדברי
לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה: "בימים לא פשוטים אלו,
אנחנו מחויבים יותר מכל, למחויבות חברתית ואחד לשני ולכן בחרנו לשלב בקמפיין שלנו
מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך
תקווה
שכמה שיותר מהר נראה כולנו את הטוב. המסרים האלו יבואו לידי ביטוי במסגרת הקמפיין
מתוך עיניהם של נטע אלחמיסטר והדוגמנים דרך משקפי הראיה של אירוקה."
כתבות נוספות
-
25/02/2021שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש למותג שואבי האבק SHARK, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית. קרא עוד
-
23/02/2021אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק, AllJobs: אנו מבינים שזה הזמן להתכונן לחזרה לעבודה. לרענן את קורות החיים, לערוך אותם בצורה מקצועית ולתת להם בולטות על פני המועמדים האחרים. קרא עוד
-
18/02/2021הגנרטור של מכבי הוא פלטפורמה חדשה לקולות קוראים המיועדים ליוצרים\ות מעולמות הקולנוע, האמנות, המוזיקה, האופנה והעיצוב קרא עוד
-
18/02/2021
-
17/02/2021משפחת טרסוב מנהלת 4 ערוצי יוטיוב שיחד מגיעים ליותר ממיליון מנויים קרא עוד
-
15/02/2021בשבוע הראשן, ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית max ולמסטיק Airwaves קרא עוד
-
7/02/2021קמפיין שיעלה באמצעות חברת הפרסום אדיקט ישראל יכלול מס' תשדירים. קרא עוד
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד