חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רולדין מעלה קמפיין חנוכה באווירת קורונה בשיתוף האמנית אן סופי.

קמפיין סופגניות חנוכה - רולדין. צילום: אנתוני ליסט
קמפיין סופגניות חנוכה - רולדין. צילום: אנתוני ליסט

רולדין עלו בקמפיין להשקת קולקציית הסופגניות החדשה עם משרד הפרסום M&C SAATCHI   ובשיתוף עם האמנית הבינלאומית Anne Sophie Cochevelou החיה בלונדון.

את קולקציית המסכות יצרה אן בתחילת משבר הקורונה, כאשר האמנית יוצרת את עבודותיה מתוך אוספים של בובות, צעצועים ועוד. מכאן באה הזיקה לעיצוב מסיכות וייצור עבודות האמנות בשיתוף הצלם אנטוני ליסט ( Anthony Lycet). את מגוון המסכות ניתן להשיג באתר האמנית https://sophiecochevelou.myshopify.com.

 

אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין."

 

צור גולן, מנהל קריאטיב ובעלים משותף ב-M&C SAATCHI "תקופה מיוחדת מחייבת פתרונות מיוחדים. החיבור לאן האמנית הוא בבחינת מזל גדול. כשכבר חשבנו שלא נוכל לבצע את הרעיון שלנו השנה עקב אילוצי הקורונה, מצאנו את אן וקולקציית המסכות המדהימות שלה שהתחברו בדיוק לסופגניות של רולדין. מכאן הדרך להגשמת הקמפיין הייתה קצרה. אני גאה על התוצאה, על המסר של הקמפיין ומודה לרולדין, לקוח מעורר השראה".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד