הסטוק בחרה במשפחת טרסוב כפרזנטורים
משפחת
טרסוב, משפחת היוטיוברים, נבחרה לשמש כפרזנטורים של רשת הדיסקאונט - הסטוק.
ההורים,
מורן וג'וזף, לצד הילדים אמה ומיילו וריו, התינוק החדש שהצטרף למשפחה, יובילו את
הקמפיין השנתי של הרשת שיכלול פעילות במדיות החברתיות, ימי צילום משותפים ואירועי
יחסי ציבור בסניפי הרשת.
משפחת
טרסוב מנהלת 4 ערוצי יוטיוב שיחד מגיעים ליותר ממיליון מנויים - מורן טרסוב מובילה
את ערוץ היוטיוב הנשי החזק ביותר בישראל עם כמעט 400,000 מנויים, ג'וזף טרסוב,
דיג'יי מצליח שמתקלט בכל העולם עם למעלה מ250,000 מנויים, אמה (6), כוכבת היוטיוב
הצעירה המצליחה בישראל עם כ-200,000 מנויים, מיילו (4), כוכב היוטיוב הצעיר ביותר
בישראל שוולוג הלידה שלו חצה את מיליון הצפיות,
לדברי עופר ברק, מבעלי רשת הסטוק: "בחרנו במשפחת טרסוב כפרזנטורים של הרשת לאחר בדיקה מעמיקה. משפחת טרסוב הייתה הבחירה הטבעית עבור הרשת, כיוון שהיא מייצגת את קהל היעד המרכזי של הרשת ופונה באופן אמין למאות אלפי עוקבים נאמנים".
כתבות נוספות
-
25/02/2021שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש למותג שואבי האבק SHARK, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית. קרא עוד
-
23/02/2021אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק, AllJobs: אנו מבינים שזה הזמן להתכונן לחזרה לעבודה. לרענן את קורות החיים, לערוך אותם בצורה מקצועית ולתת להם בולטות על פני המועמדים האחרים. קרא עוד
-
18/02/2021הגנרטור של מכבי הוא פלטפורמה חדשה לקולות קוראים המיועדים ליוצרים\ות מעולמות הקולנוע, האמנות, המוזיקה, האופנה והעיצוב קרא עוד
-
18/02/2021
-
15/02/2021בשבוע הראשן, ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית max ולמסטיק Airwaves קרא עוד
-
7/02/2021קמפיין שיעלה באמצעות חברת הפרסום אדיקט ישראל יכלול מס' תשדירים. קרא עוד
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד