חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סיבוס מוכנה לקיץ: עולה בקמפיין שילוט ודיגיטל

המסר המרכזי בקמפיין: עם סיבוס בקיץ הזה יש לכם הכל-
7,000 מסעדות בפריסה ארצית, שיתוף פעולה עם Wolt ושוברים למגוון רשתות ואתרי מזון.
הקמפיין יעלה בפרסום חוצות במיקומים מובילים ברחבי ת"א, גבעתיים ור"ג- ביניהם: שילוט במומת עלית, צומת עזריאלי וכן במדיות דיגיטליות.
קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

חברת סיבוס המספקת שירותים ללמעלה מ-3,000 חברות ו-350,000 עובדים במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים, הרחיבה בשנה האחרונה את  סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה מגוונים המספקים ללקוחות סיבוס מנעד רחב של שירותים, ביניהם: רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm , מיזם SHOOKIT, דרך היין, יאמי וכן רשת מקדונלדס.

 

כמו כן, לאחרונה, הרחיבה סיבוס את ההיצע הקולינרי ללקוחותיה וצירפה לשורותיה את כל מסעדות קבוצת R2M (קופי בר, בייקרי,  דליקטסן, הוטל מונטיפיורי והרצל 16), מייסון קייזר, ממותגי  הבולונז’רי והפטיסרי מהמוערכים בעולם, דלי ריי, רשת מעדניות חדשה של השף עומר מילר ונוספים.

 

קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק של חברת סיבוס ציינה:

"בשנה וחצי האחרונות הרחבנו בצורה משמעותית את סל השירותים שלנו על מנת להתאים לצרכים של לקוחות הקצה במעבר לעבודה היברידית המתחלקת בין הבית למשרד. כל זאת לצד היצע של 7,000 מסעדות בפריסה ארצית וצירוף של מיזמי אוכל המתחדשים כל הזמן.  השנה נמשיך לפעול להרחבת סל השירותים המשתנה עבור מגוון לקוחותינו".


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד