חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קניוני עזריאלי עולים בקמפיין ראש השנה ענק בטלויזיה ובדיגיטל

בפרסומת, הראשונה מסוגה בעזריאלי, עוברת עזריאלי לשיח שונה מול הלקוח אשר נשען על התובנה שאנחנו עורכים קניות על מנת לאפשר לנו לחוות את החיים בצורה "מלאה" יותר עם האנשים היקרים לנו.
צילום  ליאו ברנט (הגדל)
צילום ליאו ברנט


בקמפיין ראש השנה הושקעו 3 מיליון שקלים והוא יעלה בטלויזיה, דיגיטל, סושיאל, ועיתונות ארצית.


לדברי אורי קילשטיין מנכ"ל קניוני עזריאלי ומשנה למנכ"ל הקבוצה: "אנו נרגשים  להוביל קמפיין חדש עם מסר משפחתי ומלכד לקראת החגים, שמחים להזמין את לקוחותינו לבלות בקניונים שלנו ולייצר חוויות מרגשות. עם בוא השנה החדשה אנו מציעים מבחר רחב של הטבות ייעודיות למותגים המובילים והאהובים בקניונים בקופוני אפליקציית עזריאלי, וזו הזדמנות נהדרת לבלות בחיק המשפחה ולפנק את הקרובים. בנימה אופטימית זו אאחל חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל".


קרדיטים

ליאו ברנט

הפקה- קסקי הפקות

במאי- אביב מערבי

קריינית- נלי תגר

שיר- "מי לא יבוא?" אברהם טל ובניה ברבי

מוזיקה מיקס- נוב

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד