חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מותגBaby-Land יוצא בקמפיין חדש להשקת מיזם "Baby-Land TV"

צילום ערן לוי (הגדל)
צילום ערן לוי

מותג Baby-Land משיק לראשונה בישראל אתBaby-Land TV   - ערוץ תוכן אינטרנטי חדשני להורים ולהורים שבדרך הכולל 48 פרקים עם מעל 240 נושאים בתחומי הריון, לידה והורות, בהנחיית המגישה דנה גרוצקי והסטנדאפיסטית נגה דאנג'לי.

מדובר במיזם חדש של היזם פיליפ חדד בשיתוף עם רשת "סופר- פארם".

 

המותג Baby-Land ידוע בשל תערוכת Baby-Land שמתקיימת כבר 14 שנים בהצלחה, בשנתיים האחרונות לצד הקורונה, המותג Baby-Land עבר לדיגיטל בו התקיימו שידורי לייב רבי משתתפים ובשיתוף מומחים מהחברות הגדולות בישראל בתחום התינוקות.

"Baby-Land TV" פלטפורמת תוכן אינטרנטית להורים ולהורים שבדרך בהנחיית דנה גרוצקי ונגה דאנג'לי– הערוץ האינטרנטי היחיד בישראל בתחום ההיריון, לידה והורות כולל תוכנית עם 48 פרקים ומעל 240  נושאים בשילוב של יותר מ- 60 מומחים ויועצים ו-6 קורסים דיגיטליים בנושאים שונים, הפונים להורים  בשלבים השונים של ההורות – החל משלב ההיריון.

 

לצפייה: https://baby-land.tv/

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד