חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין חדש להיכרות והחדרת מקלוני שום מבית מעדנות בהשקעה של כ- 500 אלף ₪ יעלה הערב לאוויר

סנפרוסט וחברת הבת שלה מעדנות משקיעות כ- 500 אלף ₪ בקמפיין להיכרות והחדרת מקלוני שום. הקמפיין,שיעלה החל מהיום (יום ג', 7.11.06), באמצעות משרד הפרסום: מקאן אריקסון, יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים.

 

במרכז הקמפיין יתוקשר מבצע במסגרתו, כל הקונה 2 אריזות ממגוון המוצרים של סנפרוסט, יקבל במתנה אריזת מקלוני שום של מעדנות. מבצע זה, מציע לצרכן טעימה מהמוצר החדש, שהושק במסגרת התרחבות מוצרי מעדנות בתחום האירוח בנישת המלוחים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד