סובארו משיקה קמפיין למכונית היוקרה B9 Tribeca ה-SUV היוקרתי מארה"ב (וגם רוברט דה נירו בתמונה...)
סובארו משיקה קמפיין חדש למכונית היוקרה B9 Tribeca תחת הסיסמה BeautyFull – המכריזה כי רק לעיתים נדירות מגיעה לישראל מכונית-על כמו ה- B9 Tribeca הסינרגיה המושלמת בין עיצוב מרהיב לשפע טכנולוגיה מתקדמת.
הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום JWT, יכלול עיתונות ופעילויות קד"מ במשך שלושה חודשים בהשקעה של 1.5 מליון ₪. הקמפיין מפורסם החל מהיום, יום שני, 13.11.2006 בעיתונים כלכליים במשך 6 שבועות.
הרכב זכה בפרס הראשון בתחרות עיצוב תא הנוסעים בארה"ב לשנת 2006.
עם הגעת דגם ה-B9 Tribeca לארץ הגדירה סובארו מסר מיתוגי - Think. Feel. Drive.
ה- B9 Tribeca זכתה ב- 5 כוכבי בטיחות במבחן שנערך בספטמבר 2006 ע"י איגוד ANCAP (השלוחה האוסטרלית של אירגון NCAP העולמי). ה- B9 Tribeca נקראת ע"ש רובע מגורים יוקרתי בניו-יורק. שחקן הטלוויזיה רוברט דה נירו הוא אחד האחראים לפיתוחה של טרייבקה. דה נירו העלה את שכונת טרייבקה על מפת הנדל"ן בכוחות עצמו, כשפתח אולפן הפקות, הפיק את פסיטבל הסרטים ותמך במסעדות שכונתיות. כיום היא מקום אופנתי, יוקרתי הכולל לופטים עצומים, מסעדות יוקרה, בארים וגלריות אמנות.
ה- B9 Tribeca תוחדר לשוק הישראלי במחיר התחלתי של כ-350,000 ש"ח.
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד