חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אופוריה לגבר: "קלווין קליין" עולה בקמפיין מסיבי להשקת הבושם החדש "אופוריה לגבר" בתקציב של 4 מיליון ₪

לאחר המהלך השיווקי שליווה את השקת "אופוריה לאישה", עולה ענקית הבישום "קלווין קליין" בימים אלה בקמפיין מסיבי להשקת הבושם החדש "אופוריה לגבר. הקמפיין יכלול פרסומות בערוץ 2 , 10 ו-9 וקמפיין עיתונות ארצית נרחב . 

 

קמפיין הטלוויזיה אשר צולם ברובו בהוואי נוהל באופן אישי על ידי פביון ברון, מעצב הבית של קלווין קליין ,מבוסס על אווירה דמוית חלום המשדרת חושניות ומתמקדת בקשר חזק בין גבר ואישה על מנת להעניק לצופים חוויה של עונג אלוהי ובכך להעביר את תחושת הניחוח תחת הסיסמה: "אופוריה, לחיות את החלום". הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.

 

קמפיין העיתונות שיימשך חודשיים ,צולם על ידי סטיבן מייסל – אחד מצלמי האופנה הגדולים בעולם אשר בנה קריירות של שמות כגון לינדה אוונדגליסטה, קרן אלסון ומגי רייזר ומשמש כצלם האישי של מדונה.

 

נטליה ודינובה ,שדגמנה גם את "אופוריה לאישה" מככבת גם בקמפיין של "אופוריה לגבר" והיא נחשבת לאחת הדוגמניות המיניות והפרובקטיביות בעולם. הדוגמן הוא כוכב עולה בשם אנדרו סטטסון (Andrew Stetson) , בעל הפנים הרעננות והרכות.

 

בנוסף, יערכו פעילויות קד"מ בכל רחבי הארץ.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד