פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
טופיפי עולה בקמפיין חורף משפחתי בהיקף של 400 אלף דולר
26/11/2006
ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת בונבוניירת טופיפי בישראל, מעלה מחר 27/11/06 קמפיין חורף משפחתי לבונבוניירת טופיפי. הקמפיין שיעלה למשך 10 ימים בטלוויזיה (ערוצים 2, 9, 10 ו- 24), הופק על ידי חברת שטורק העולמית.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 400,000 דולר.
סרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין מתאפיין במשפחתיות, חום ואהבה ומתאר את טופיפי כבונבוניירה אהובה ומתאימה לכל בני המשפחה. הסלוגן שממשיך ללוות את הקמפיין – "כייף גדול בטופיפי".
המותג מנטוס מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל, הנחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות גם את: פררו רושה, קינדר, טופיפי, מרסי ,לואקר , ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, וורטר, צ'ופה-צ'ופס, סמינט וכו'.
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד