חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חוגלה-קימברלי משקיעה רבע מליון ₪ בקמפיין עיתונות לדריינייטס, תחתוני הספיגה של המותג האגיס

25% מהילדים בגילאים 4 –5 ו-7% בגילאים 4-15 סובלים מבעיות הרטבה. הנתון הזה הוא שהביא את חוגלה קימברלי לעלות בקמפיין שיווקי חדש המציע את התחתונים הסופגים החד פעמיים Dry Nites , במהלך כל החודש דצמבר.

 

הקמפיין עולה בתחילת דצמבר באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בעיתונות היומית ומגזינים הייעודיים למשפחה. כחלק מהמהלך, תקדם החברה נושא ההרטבה וכל מילות החיפוש בנושא מקודמות באתר Google.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד