קלוגס עולה בקמפיין ייחודי להגברת צריכת סיבים תזונתיים בעלות כוללת של 500 אלף דולר
סקר שערך משרד הבריאות מראה כי הישראלים אינם מגיעים לצריכת הסיבים היומית המומלצת. נשים צורכות בממוצע 57% מצריכת הסיבים המומלצת בעבורן וגברים צורכים 50% מן הצריכה המומלצת.
בהתבסס על נתון זה, חברת קלוגס, יצרנית הדגנים מעלה בימים אלה קמפיין ייחודי במטרה להגביר את צריכת הסיבים התזונתיים באמצעות סדרת הדגנים מחיטה מלאה – 'קלוגס אול בראן'.
עלות הקמפיין, שימשך כחודש ויכלול סרטון חסות מזג אוויר, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, פעילות קד"מ ייחודית ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק נאמדת ב כ – 500 אלף דולר.
בדרך זו, מבקשת חברת קלוגס לעודד את הצרכנים להגדיל את צריכת הסיבים, אשר תביא בסופו של דבר להקלה על אותן תופעות שליליות הקשורות בצריכה בלתי מספקת של סיבים (עצירות, נפיחות, כבדות ועייפות).
הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום JWT בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס אול בראן".
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד