מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל בחיפה, יוצא בקמפיין פרסום לרגל מיתוג המוזיאון מחדש
מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, יוצא לקראת סוף השבוע, בקמפיין פרסום, הכולל תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות ובאינטרנט ושילוט על גבי אוטובוסים לתקופה של כחודש ימים, בתקציב של כחצי מיליון ש"ח.
הכינוי מדעטק, נבחר בימים אלה, בעקבות הפנינג בחירת כינוי חדש נושא פרסים, שנעשה במשותף עם ערוץ הילדים ולוגי. ההפנינג נערך כחלק מתהליך מיתוג מחדש שעובר המוזיאון והכינוי הנבחר, יצורף לשם המקורי של המוזיאון, כחלק מאסטרטגית מיתוג חדשה.
בהפנינג התבקשו המשתתפים בתחרות, לבחור את הכינוי מבין הכינויים: עולם המדע, קווסט ואקספלוריום או להציע שם אחר, וזאת באמצעות כניסה ל"מיני סייט" שהוקם במיוחד לצורך התחרות.
הסיסמא המובילה (הסלוגן) שתלווה את הקמפיין: "מדעטק -יש מקום לסקרנות". מדובר ביצירת שפה תקשורתית, הכוללת איורים ושאלות מתחום המדע. השפה הזו מצליחה לחבר היטב בין קהלי היעד: ההורה הילד, והולמת את הערכים שהקמפיין רוצה לייחס למוזיאון: חדשנות ובעיקר סקרנות, הקיימת באופן טבעי אצל כל ילד ומבוגר ואשר מתעוררת בעת הביקור והחוויה האינטראקטיבית במוזיאון.
במסגרת המיתוג יתקיימו תהליכי מיתוג פנימי במוזיאון, לרבות שדרוג אתר האינטרנט והתאמת השפה העיצובית בשילוט, ניירת ופרסומים.
הנהלת המוזיאון מדווחת שבשנת 2006, ביקרו במוזיאון למעלה מ – 200,000 מבקרים, גידול של כ – 30% לעומת שנה שעברה, וזאת למרות שהמוזיאון היה סגור בתקופת המלחמה בצפון.
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד