פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
אירואסיה, יבואנית "סרטינה" ו"קשר עולמי" עולות בקמפיין משותף לשעוני "סרטינה" ולכרטיסים בינלאומיים
11/12/2006
אירואסיה, יבואנית "סרטינה" ו"קשר עולמי" עולות בקמפיין משותף לשעוני "סרטינה" ולכרטיסים בינלאומיים, המקטינים בכ-90% את הוצאות חשבון הסלולר בחו"ל .
הקמפיין, בהשקעה של כ-150,000 דולר, מציג מבצע חדש של ארו-אסיה יבואנית מותגי היוקרה "רולקס" ו"סרטינה".
במסגרת הקמפיין, הכולל מודעות עיתונות, חברת ארו-אסיה, יבואנית מותגי היוקרה "רולקס" ו"סרטינה", מעניקה לרוכשי שעוני השטח היוקרתיים "סרטינה" את כרטיסי ה"סים" הבינלאומיים של "קשר עולמי", לחיסכון ושיחות חינם עם הסלולרי בחו"ל. כרטיסי ה"סים" ינתנו לרוכשים כשהם טעונים ב10 $ זמן אויר לשיחות עם הסלולרי בחו"ל.
"קשר עולמי" הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי המתבסס על שיתוף פעולה ישראלי עם חברות בינלאומיות, ויצרה בכך אפשרות לישראלים הטסים בחו"ל להשתמש בסלולרי שלהם, בתעריף מקומי מוזל.
כתבות נוספות
-
15/05/2022הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית קרא עוד
-
9/05/2022לקמפיין גויסו הטיקטוקרים יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. קרא עוד
-
9/05/2022כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור חמש, נבנתה במשך שלושה ימים חללית מתקדמת קרא עוד
-
9/05/2022לי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל: סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד קרא עוד
-
8/05/2022המהלך יכלול קמפיין פרסומי בטלויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה. קרא עוד
-
3/05/2022הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין צולם במשך יומיים בסניף הדגל של הרשת בת"א קרא עוד
-
27/04/2022על ההפקה אחראי משרד הפרסום סאביו, ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי קרא עוד
-
27/04/2022הקמפיין עלה בעזרת משרד הפרסום 'חוליגנס' קרא עוד
-
24/04/2022בכל שנה נבחרים 3 פרוייקטים זוכים ע"י מטה החברה בישראל, ומרכזי הלימוד המנצחים זוכים בפרס כספי של אלפי אירו אותם הם תורמים לארגון/עמותה מקומית. קרא עוד