אישיווק השבוע: גלי ניר, סמנכ"ל שיווק מטרנה
- שם איש השיווק ותפקיד: גלי ניר, סמנכ"ל שיווק מטרנה
- שם החברה: מטרנה
- שנת הקמה:1981
- מספר עובדים:120
- פרופיל קצר
גלי ניר, סמנכ"ל שיווק מטרנה, בת 34, אם לשניים טל ודניאל, עובדת במטרנה כ- 5 שנים. במסגרת תפקידה כסמנכ"ל שיווק מטרנה הובילה גלי ניר תהליכים חוצי ארגון משמעותיים וקידמה את מטרנה למקום בו היא נמצאת היום – כמובילת שוק מזון לתינוקות. מאז כניסתה לתפקיד, שמרה מטרנה על מובילות בתחום מזון התינוקות וחתומה על הובלת מגמות חדשניות בענף.
מאז הקמתה ב 1981, מטרנה מובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות וחתומה על הובלת מגמות חדשניות בענף. מטרנה הייתה הראשונה להוסיף רכיבים המצויים בחלב אם - lc Pufa ומרכיבי ביו. מטרנה מעסיקה כ-130 עובדים ועיקר מכירותיה של החברה מתמקדות בשוק הישראלי, כאשר שווקים נוספים הם קהילות יהודיות בחו"ל.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
המשך עבודה קונססיטנטית לבניית המותג תחת אסטרטגיית ליווי האמא לאורך שלבי ההתפתחות של הילד באמצעות מגוון ארועי קד"ם, יח"צ ודיוור. פיתוח וכניסה לעולמות המזון לתינוקות – השקת ביסקויטים מטרנה אצבעות – כיבוש 60% נתח שוק תוך 3 חודשים.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
דיוור ישיר המאפשר לנו ללוות את שלבי ההתפתחות של הילד עם מידע ודוגמיות של מוצרים הרלונטים לכל שלב.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
הפקת הפנינג התפתחות חוויתי ענק בפארק רעננה. ארוע שכולו הצדעה לאמהות בישראל עם מגוון פעילויות התפתחותיות, הופעות ותערוכת צילומים. לארוע הגיעו כ 10,000 איש
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
הסרט האחרון של סימילאק עם אמהות ששרות מכל העולם הוא הסרט הכי טוב שהיה להם עד היום, לדעתי האישית.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין אחת ספציפית
· עיתון/ מגזין מועדף- The Marker
· דף הבית שלך באינטרנט - נענע 10
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – לא קבוע (בונו, ארקפה)
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – הונדה סיויק
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל
· חופשה חלומית: תאילנד, קופיפי.
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד