חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: יריב ענבר, מנכ"ל מדיאטק הייטק מקבוצת מטריקס

  • שם איש השיווק ותפקיד: יריב ענבר, מנכ"ל מדיאטק הייטק מקבוצת מטריקס
  • שם החברה: מדיאטק הייטק
  • שנת הקמה: 1991
  • מספר  עובדים: 40 עובדים + עשרות פרילאנסרים
  • פרופיל קצר

 

יריב ענבר, מנכ"ל מדיאטק הייטק מקבוצת מטריקס משנת 2002 ועובד בחברה משנת 1998. יריב בוגר הנדסת מערכות ומנהל עסקים, בן 34, נשוי+3. בתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל תפעול של מדיאטק הדרכה ורשתות ולפני כן ניהל את מערך מעבדות הלימוד וההדרכה במסגרת שירות קבע בטכני חיל האויר.

 

"כשהגעתי למדיאטק לפני עשור, עבדו 3 עובדים בחברה", אומר עינבר, "היום מדיאטק הייטק הנה הגדולה והמובילה בתחומה בצפון, מעסיקה עשרות עובדים ולמעשה היחידה בצפון המשלבת הדרכה מקצועית לארגונים, יחד עם פרויקטים ושרותי אאוטסורסינג. מדיאטק הייטק הנה שותפת זהב של מיקרוסופט בשלושה תחומים וזכתה השנה לציון הגבוה ביותר במבדק איכות אקראי ובלתי תלוי שערכה מיקרוסופט".

 

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

מעבר מגוף ההדרכה המוביל בצפון ל- One North Shop. כלומר: גוף אחד המספק את כל קשת השירותים כגון התקנות והטמעות, פרוייקטי IT משולבים, שירותי אאוטסורסינג, פיתוח תוכנה ועוד. מתן דגש על "הלקוח הצפוני במרכז". טיפול אישי, זמין, מהיר ומקצועי ללקוחות הצפוניים בכל דרישה ובאופן מיידי.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

לא הייתי מוותר על האינטרנט בעד שום הון שבעולם. האינטרנט הנו מנוע הפרסום החזק ביותר שאותו אני מכיר, שימוש ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש, בלוגים ופורומים.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

יצאנו בקמפיין ובסלוגן חדש "עושים הייטק בצפון" ואנו נמצאים בעיצומו של מיתוג עצמי מחודש ומלא גאווה צפונית אמיתית שאומר בעצם, אין דבר שלא נוכל לעשות בצפון. אנחנו הלוקאל פטריוטיים של הצפון.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

      מרכז אקדמי כרמל (שאינו בדיוק מתחרה ישיר) המוקם בימים אלה בקמפוס הנמל       

      שבחיפה, כיסה את חיפה והצפון בפרסום אגרסיבי שלא ניתן להתעלם ממנו.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

דוד סוויסה – סגן מפקד בי"ס הטכני ח"א, שבהמשך מונה לקצין הדרכה ראשי והיה מפקדי בצבא, נתן לי השראה רבה והיווה דמות מופת לחיקוי. איש יקר ומקצוען הדרכה אמיתי.

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

שני ספרים שמאוד השפיעו עליי:

רק הפרנואידים שורדים – סיפורו של אנדי גרוב, מנכ"ל אינטל והפחד שלו מהיום שבו השוק ישתנה – פחדים שמלווים כל מנכ"ל.

רק המעז מנצח – סיפורו של בני גאון שנקרא להציל את כור בשנת 1988 ומאוד מזכיר לי את עצמי בשנת 2002 עת מוניתי למנכ"ל מדיאטק.

 

·         עיתון/ מגזין מועדף:

גלובס, דיילי מיילי

 

·         דף הבית שלך באינטרנט:

קודם כל כמובן הדף של מדיאטק הייטק, בנוסף, דף הבית של Linkedin – הרשת החברתית למקצוענים.

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:

הבוקרים – במבואותיה הצפוניים של חיפה.

 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

מאזדה 5

 

·         מהו ג'וב חלומותיך?

קופירייטר – אבל רק אחרי הפנסיה

 

·         חופשה חלומית:

חוף אל חוף בארה"ב יחד עם אשתי והילדים

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד