חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אורי אבל, מנכ"ל הקניון הגדול בפתח תקווה ומרום סנטר ברמת גן

  • שם איש השיווק ותפקיד: אורי אבל – מנכ"ל הקניון הגדול בפתח תקווה ומרום סנטר ברמת גן
  • שם החברה: רשת קניוני ישראל
  • מספר  עובדים: 14

  • פרופיל:

אורי הצטרף לענף הקניונים בשנת 2001 כעוזר סמנכ"לית השיווק של קניון שבעת הכוכבים. לאחר 3 שנים שימש כמנהל השיווק של קניון גבעתיים והיה אחראי על בניית האסטרטגיה השיווקית והשקת הקניון- מהלך השיווק נבחר לאחד מ-5 מהלכי השיווק המוצלחים , המקוריים והיצירתיים ביותר לשנת 2005 על ידי מגזין גלובס.

 

מפברואר 2006 אורי מנהל את הקניון הגדול בפתח תקווה (קניון אבנת), מקניוני הדגל של רשת קניוני ישראל ונחשב לאחד מ7 הקניונים המוצלחים ביותר בישראל. מזה כשנה מנהל אורי במקביל גם את קניון מרום ברמת גן.

 

לאורי תואר ראשון במנהל עסקים- מכללת רופין ותואר שני מנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום- הקריה האקדמית קריית אונו.

 

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

מיתוג רשת הקניונים, שיפוץ, הרחבה ושדרוג כלל הקניונים על פי מערך אסטרטגי שיווקי ועל פי צרכי הלקוח.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

מותג מצליח כמו הקניון הגדול בפתח-תקווה מאפשר גיוון, ובחינת טקטיקות שיווק שונות, כולל עריכת אירועים שיווקיים ממוקדי לקוח כגון, פעילות גוזלים לאם ולילד, סדנאות בישול לילדים, מועדון נשים בקולנוע לקהל הבוגר ועוד. אנו לא מוותרים על הפניה ללקוחות דרך פורמט התלי-דלת שעולה על 120,000 דלתות בכל חודשיים  וכך מעניקים ללקוח יחס אישי וזוכים לחשיפה מקסימאלית בפרסום.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

עד כה נערכו מגוון פעילויות קיץ לילדים בחינם בכל 16 קניוני הקבוצה! הפעילות בקניון הגדול כללה אירועי ספורט ברוח האולימפיאדה : מפגש עם שחקני הפועל פ"ת ואימוני כושר בגג הקניון בחינם בשיתוף הולמס פלייס. לאירועים אלו הגיע אלפי משפחות שקנו, בילו ונהנו.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

מפרגן למהלך המיתוג והכניסה לשוק של חברת "ביג" מרכזים מסחריים.  בשנים האחרונות העלו על המפה את תחום הפאוור סנטרים בצורה מקצועית וייחודית. יצרו בידול שיווקי וכבשו נישה של מרכזים מסחריים מחוץ לערים שלא היתה קיימת בעבר.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

 ריצ'ארד ברנסון (וירג'ין)

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

 "המיתוג המודרני. גישות שיווקיות בניהול מותגים"- ד"ר רם הרשטיין.

 

·         עיתון/ מגזין מועדף-

אין מועדף. קורא הכל.

 

·         דף הבית שלך באינטרנט

Ynet

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

קפה ג'ו בקניון הגדול

 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

פורד מונדיאו שנת 2008.

 

·         מהו ג'וב חלומותיך?

אם אגיד אצא שקרן או שחצן... כשאגיע לשם אספר.

 

·         חופשה חלומית:

אמסטרדם/ תאילנד עם אורי (אישתי) ולירי הבת המדהימה שלי.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד