חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: ענת גיסין , מנהלת שיווק צרכנים בדפי זהב

אישיווק השבוע: ענת גיסין , מנהלת שיווק צרכנים בדפי זהב (הגדל)
  • שם איש השיווק ותפקיד: ענת גיסין , מנהלת שיווק צרכנים
  • שם החברה: דפי זהב
  • שנת הקמה:1968
  • מספר  עובדים: כ 500

פרופיל

ענת גיסין, (36, נשואה +3) מנהלת שיווק צרכנים בחברת "דפי זהב" מזה 4 שנים בהן לקחה חלק במעבר המאסיבי של החברה מחברת פרינט לחברה דיגיטלית. במסגרת תפקידה יזמה גיסין השקה מחודשת של אתר דפי זהב d.co.il ושל השירותים הסלולריים 2580 ואפליקציה לסמארטפונים. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת פרסום של חברות הבת בבנק לאומי וסופרווייזרית במקאן אריקסון. לגיסין תואר BA בכלכלה וניהול ו- MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.


רקע

קבוצת דפי זהב, המובילה בישראל בתחום חיפוש בתי עסק ובעלי מקצוע,מפעילה את אתר d.co.il, המשרת כמיליון שמונה מאות גולשים שונים בחודש. אתרים מובילים נוספים בקבוצת דפי זהב: zap – האתר להשוואת מחירים, rest  - אתר המסעדות של ישראל.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    בחודש האחרון השקנו אפליקציה חדשה ומושקעת של דפי זהב למכשירי סמארטפון. האפליקציה חדשנית ומתקדמת במספר דרכים: גם במגוון הרחב של המכשירים אליהם היא מוכוונת (יש חיים מעבר לאייפון) וגם בשילוב בין טכנולוגיה ה
    LBS (שירות מבוסס מיקום) וה augmented reality (מציאות מועשרת) אשר יוצרות יחדיו חווית משתמש יוצאת דופן והופכות את החיפוש הלקואלי ל FUN.

    אנו מאמינים שהפלטפורמה הסלולרית תהפוך די מהר לשחקן מאד חשוב בזירת החיפוש הלוקאלי.  ההשקעה הגדולה שעשינו בהשקת האפליקציה עוזרת לנו לייצר פוזיציה חזקה בפלטפורמה הזו.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לעולם לא נוכל לוותר על מכירות אחד על אחד, הקשר האישי וההיכרות עם הלקוחות הם נכס שאין לו תחליף. אגף לקוחות הוא אגף מרכזי וחשוב בחברה, המפעיל מאות אנשי מכירות ואחראי לקשר הרציף עם הלקוחות.

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    הפעילות השיווקית והתקציב נגזרים מהיעדים האסטרטגיים של החברה ותקציבה. התקציב נקבע בתחילת השנה עפ"י היעדים והאסטרטגיה השיווקית, כאשר בכל רבעון נעשית התאמה. תחום השיווק בכלל והשיווק בפלטפורמות הדיגיטליות בפרט, הוא מאד דינאמי ומצריך גמישות והתאמה יומיומית.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.

    ההשקה המקומית שעשתה גוגל ל youtube  כפלטפורמה פרסומית בארץ נעשתה בצורה מקצועית וטובה.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  
אילן שילוח

·         עיתון/ מגזין מועדף
טיים אווט  (קצת אסקפיזם לסופ"ש)

·         דף הבית שלך באינטרנט
d.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
 רביבה וסיליה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
שברולט קרוז

·         מהו ג'וב חלומותיך?
המנהלת האומנותית של המשכן לאומנויות הבמה. כרקדנית לשעבר יש לי משיכה טבעית לתחום אומנויות הבמה בכלל ולריקוד בפרט. עיצוב התכנית האומנותית המושלמת שתדע להיות מספיק פופולרית מחד אבל מאתגרת  ולא טריוויאלית מאידך נראית לי אתגר מעניין וחשוב.

·         חופשה חלומית:
קוסטה ריקה עם כמה זוגות חברים. ארץ פשוטה ושמחה עם נופים עוצרי נשימה .  היה מדהים . מומלץ בחום

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד