חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: תמיר פלג , סמנכ"ל 'רום' - קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות

אישיווק השבוע: תמיר פלג , סמנכ"ל 'רום' - קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות (הגדל)
  • שם איש השיווק ותפקיד: תמיר פלג , סמנכ"ל
  • שם החברה: 'רום' - קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות
  • שנת הקמה: 1980
  • מספר  עובדים: 13

  • פרופיל

תמיר פלג, 35 נשוי למיכל ואב לעילי וליותם, מכהן כסמנכ"ל החברה המנהלת של 'רום' - קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות בע"מ. פלג משמש כחבר וועדת השקעות בשחר און – העמותה לקידום מקצועי חברתי ומכהן כעורך ראשי של ירחון המדד. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מכירות ראשי בבית השקעות גדול. לפלג תואר ראשון ושני במנהל עסקים

  • רקע
    רום - קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות הוקמה כדי לקדם את רווחת העובדים. כספי הקרן מנוהלים אמנם בבנק הפועלים, אך הבנק משמש גורם מתפעל בלבד ואין לו כל שיקול דעת בהחלטות הקרן, המתבצעות על ידי דירקטוריון משותף של מרכז השלטון המקומי והסתדרות המעו"ף. בשל היות הקרן גוף עצמאי (ולא גוף פרטי או בנקאי), מתקבלות החלטותיה רק על פי האינטרסים של העובדים החברים בה והיא דואגת שהמעבידים יעבירו בזמן את כספי קרן ההשתלמות המגיעים לעובדים. כחלק מתפיסת עולם זו קבעה לעצמה הקרן, כי היא לא תפעל בשום צורה להגדלת רווחי החברה עצמה, כפי שמקובל בכל קרנות ההשתלמות השייכות לחברות הביטוח ולבתי ההשקעות, אלא תפעל אך ורק למען רווחת עמיתיה, עובדי הרשויות המקומיות.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בעולם הווירטואלי בו אנו חיים, הכל צריך להיות מאד חכם ומאד פשוט. נגישות, נראות וזמינות הם שם המשחק בפעילות השוטפת של כל ארגון. השנה שמנו דגש על בנייה מחדש של אתר האינטרנט. האתר נבנה מחדש לפי נורמות אינטרנטיות מקצועיות המאפשרות נגישות קלה ונוחה לעמיתים תוך דגש על מקצועיות ותקנות הרגולציה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

לפגישות אישיות עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים  אין תחליף ! הקשר יכול להתבצע באמצעות  הרצאות מקצועיות, השתתפות בימי עיון, וזאת במקביל לשירות אישי ומקצועי מכל הלב במהירות ובנגישות המרביים למתן שירות "בגובה העיניים".

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

לקראת קביעת התקציב בדירקטוריון בכל שנה, מתגבשת לה תוכנית שיווקית לשנה הבאה, כך שתשיק עם חזון החברה ויעדיה. התוכנית השיווקית סוקרת ומנתחת את מאפייני קהל המטרה של החברה תוך השמת דגש על יתרונותיה של הקרן אל מול מתחרותיה וממליצה על צעדים נדרשים לפעילות. אישור תוכנית השיווק ותקציבה עובר את אישורו הסופי של מנכ"ל החברה- עו"ד גיל בר טל

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    השיווק האגרסיבי של כלל לקרנות השתלמות "המדריך השלם - איך תוציא מהמעסיק שלך קרן השתלמות של כלל?" נראה לי כמסר שיווקי מתחכם ושובב.

 

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  

עופר אלעד, ששימש כמשנה למנכ"ל בבית ההשקעות בו עבדתי וממנו למדתי רבות .כבר בראיון העבודה עימו לתפקיד הבנתי שמדובר באסטרטג גדול. האתגרים הגדולים שהציב בפניי, הובילו אותי לעשות עבודה מקצועית ללא כל פשרות.

·         עיתון/ מגזין מועדף
The Marker


·         דף הבית שלך באינטרנט
The Marker


·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
אין העדפה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מאזדה 5

·         מהו ג'וב חלומותיך?
בכל שלב, מה שאני עושה באותו רגע


·         חופשה חלומית:
עם ילדיי ואשתי במקום שקט ופסטורלי

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד