חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: רועי חקון, סמנכ"ל שיווק, מטבחי doit

אישיווק השבוע: רועי חקון, סמנכ"ל שיווק, מטבחי doit (הגדל)
  •  שם החברה: מטבחי doit

  • שנת הקמה: 1992
  • מספר  עובדים: 150

רועי חקון, סמנכ"ל השיווק של החברה מזה  כ 4.5 שנים. חקון הוביל מהפכה במיתוג ותפיסת המותג -מחברה שפנתה לקהל לקוחות במיצוב בינוני נמוך לאחת משלוש חברות המטבחים המובילות בארץ ברמת התפיסתית, עם קהל לקוחות בעל מודעות גבוהה למותגים.

 

  • היקף תקציב שיווק: כ 2 מיליון ש"ח 
  • תומכים במלאכה:
    פרסום: אליקים הרמן & נהרדעא, משרד יח"צ: גילעד תקשורת
     
  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    החברה עשתה מספר מהלכים שיווקיים חכמים כשהבולטים בהם, ראיונות בטלוויזיה בתכניות בוקר וצהריים מוטות נשים והסבר על כל עולם המטבחים ולקיחת בעלות על הקטגוריה.

    מהלך נוסף,  הינו זיהוי ההזדמנות שנוצרה בעקבות הקיפאון ברכישת דירות חדשות ובעקבות כך מיקוד בשוק דירות היד שנייה ובניית מודל ייחודי להחלפת מטבחים בדירות יד שנייה, תוך פנייה ללקוחות בהצעה אטרקטיבית ביותר להחלפת המטבח בדירה בה הם מתגוררים, במהלך אחד מושלם החל מפירוק המטבח הישן ועד להרכבת מטבח מושלם, כולל כל המוצרים הנלווים. כל התהליך מוצע באמצעות מימון חוץ בנקאי.

    עוד טיפלנו בהפיכת מטבחי דו איט לגורם המרכזי בעולם המטבחים בעבודה מול ארגוני הצרכנות והרווחה של כ- 12 וועדי עובדים מהמובילים במשק.
     
  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    לא אוכל לוותר על פעילות נטוורקינג, דיוור ישיר יעודי, ערבי לקוחות, אירועים של ימי מכירות מרוכזים לאוכלוסיות שונות בעלות צרכים שונים, פעילות BTL ועבודת הטמעת המותג בתכניות הקשורות לעולם התוכן שלנו.
     
  3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
    הטכנולוגיה נבנתה על ידי אגף השיווק בחברה תחת הכותרת בינה מלאכותית ונועדה להטמיע את המותג בקרב הקהל הטבעי שלנו בכל מקום בו הוא משוטט ברחבי ה web. טכנולוגיה זו יוצרת לסניפי החברה מאגר פניות על בסיס יומי באמצעות מערכת ה crm הייעודית לנושא שנבנתה בעקבות זיהוי הצורך. לא אוכל מטעמים מובנים להרחיב אך אוכל לומר כי מדובר בחדשנות ויצירתיות אשר נועדה לספק לנו את הצורך התמידי בפגישת קהל לקוחות משתנה ורחב.
     
  4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    כל חברת מטבחים שעורכת פעילות ומקדמת את המותג ומחזקת את כל תחום חברות המטבחים ומבליטה את  היתרונות שברכישת מטבח דרך חברה ולא דרך נגר, זו חברה שבהחלט ראויה למילה טובה.
     
  5. השאלון האישי :
    ·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שאול ששון, מנכ"ל החברה, מהאנשים שהטביעו את חותמם בתחום חברות המטבחים ותמיד הקדים את המתחרים במהלכים אשר השפעתם ניכרת עד היום. הוא זה שנתן לי את המושכות ונתן בידי את ההזדמנות להגשים את החלומות שלי ולהפוך אותם לדרך. והאנשים החולמים, כל אלה שהאמינו בדרך והלכו איתה עד הסוף למרות הקשיים ודרך החתחתים והגיעו למטרות שלהם ובעיקר הגשימו.

·         עבודה ראשונה?- איש מכירות בתחום הקוסמטיקה

·         תכונה חשובה למנהל שיווק?- יצירתיות, מעוף, תעוזה, מנהיגות, הובלת דרך וקבעת אסטרטגיה ברורה,ראייה רחבה והובלת מהלכים מובילי שוק

·         דף הבית שלך באינטרנטwww.doit-kitchens.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – ארקפה הרצליה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?audi a6

·         מהו ג'וב חלומותיך? – אני קם אליו כל בוקר.

·         חופשה חלומית: איי סיישל...יחד עם בת הזוג שלי בלי מחשבים, בלי טלפונים, רק שנינו יחד בחוף עם בקבוק בירה או יין צונן.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד