חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אוסי לוי, מנהלת שיווק מחקר ופיתוח, אינובייטיב קוסמטיקס

אישיווק השבוע: אוסי לוי, מנהלת שיווק מחקר ופיתוח, אינובייטיב קוסמטיקס (הגדל)
  • שם החברה: אינובייטיב קוסמטיקס בע"מ
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר  עובדים: 5

 לפני כ- 8 שנים, לאחר שנות ניסיון בתחום הקוסמטיקה הרפואית, הגתה אוסי לוי את רעיון מכשיר ה"סליק" –שפותח מתוך זיהוי הצורך  של הלקוחות במכשיר  ביתי להסרת שיער. לוי ליוותה את המוצר משלבי הפיתוח ועד למוצר המוגמר,לרבות עיצוב ואריזה, הייצור הסדרתי ושיווק בינלאומי.

 

היקף תקציב שיווק: מעבר להשקעה הראשונית של  מעלה מחצי מיליון דולר, תקציב השיווק הינו נגזרת של 5% מהיקף המכירות העולמיות.

ספקי שיווק: יחסי ציבור ופרסום: "גילעד תקשורת". עיצוב תעשייתי: "אינטוויזין בע"מ". מיתוג: "מוק-אפ" גרפיקה.

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה, הינו כניסה לשוק הערבי, היות והשוק הערבי הינו שוק "מתעורר" ופתיחותו לקבלת מוצר מסוג זה הינה גבוהה.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
לא הייתי מוותרת על יחסי ציבור, היות וחשיפת המוצר באמצעות כתבות וביקורות ( ולא רק באמצעות מודעות פרסום )  יוצרת אמון אצל הצרכן,  ומביאה להצלחתו בשוק הישראלי.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?

השקנו את המוצר בארצות הברית ואירופה,  בהסתמך על תרבות הסרת השיער בארץ. למדנו, כי  גם בתחום זה ישנם הבדלים תרבותיים המשפיעים על אופן הסרת השיער בשווקים אלו ועדיף היה להשיק את המוצר בארץ תחילה.

 

4. מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה

מפרגנת לחברת "סינרון" המשווקת את מכשיר הביתי להסרת שיער בלייזר בשם "מי".

לדעתי, קמפיין השיווק שלהם "סקסי" ומדבר לקהל בגובה העיניים.

 

5. השאלון האישי:
·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רונית רפאל –אישה בעלת  אמביציה וחזון, שתורגם להגדלת היקף פעילותה באופן מרשים בשנים האחרונות בתחום הקוסמטיקה.

·        
עבודה ראשונה? מנהלת לשכה של רואה חשבון.

·        
תכונה חשובה למנהל שיווק? לדעתי התכונה החשובה למנהל שיווק הינה יכולת החשיבה האסטרטגית. השיווק הינו פאזל המורכב מחלקים שונים. בחשיבה אסטרטגית מנהל שיווק יכול להתייחס לכל חלק בפאזל בנפרד ואז  למזג אותם אחד עם השני באופן האופטימלי. 
 

חשוב לזכור , כי מנהל שיווק חכם,  צריך להיות קשוב לשוק ולנתונים המשתנים ולהיות מסוגל לשלב אותם בתוכניתו,  והכי חשוב -  לא  "להינעל" על תוכנית שאינה ברת שינוי.

·        
דף הבית שלך באינטרנט: WWW.SLIQUE.CO.IL 

·         בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: " קפה לנדוור" באבן גבירול בתל אביב והמסעדה החביבה עלי היא  "התרנגול הכחול"  במתחם U בתל אביב.

·         רכב? ניסן מייקרה

·          ג'וב חלומותיך?  יזמות בתחום הביוטי.

·         חופשה חלומית: חופשה מפנקת ואקזוטית באיים הקריביים

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד