אישיווק השבוע: אוסי לוי, מנהלת שיווק מחקר ופיתוח, אינובייטיב קוסמטיקס
- שם החברה: אינובייטיב קוסמטיקס בע"מ
- שנת הקמה: 2010
- מספר עובדים: 5
היקף תקציב שיווק: מעבר להשקעה הראשונית של מעלה מחצי מיליון דולר, תקציב השיווק הינו נגזרת של 5% מהיקף המכירות העולמיות.
ספקי שיווק: יחסי ציבור ופרסום: "גילעד תקשורת". עיצוב תעשייתי: "אינטוויזין בע"מ". מיתוג: "מוק-אפ" גרפיקה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה, הינו כניסה לשוק הערבי, היות והשוק הערבי הינו שוק "מתעורר" ופתיחותו לקבלת מוצר מסוג זה הינה גבוהה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
לא הייתי מוותרת על יחסי ציבור, היות וחשיפת המוצר באמצעות כתבות וביקורות ( ולא רק באמצעות מודעות פרסום ) יוצרת אמון אצל הצרכן, ומביאה להצלחתו בשוק הישראלי.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
השקנו את המוצר בארצות הברית ואירופה, בהסתמך על תרבות הסרת השיער בארץ. למדנו, כי גם בתחום זה ישנם הבדלים תרבותיים המשפיעים על אופן הסרת השיער בשווקים אלו ועדיף היה להשיק את המוצר בארץ תחילה.
4. מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה
מפרגנת לחברת "סינרון" המשווקת את מכשיר הביתי להסרת שיער בלייזר בשם "מי".
לדעתי, קמפיין השיווק שלהם "סקסי" ומדבר לקהל בגובה העיניים.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רונית רפאל –אישה בעלת אמביציה וחזון, שתורגם להגדלת היקף פעילותה באופן מרשים בשנים האחרונות בתחום הקוסמטיקה.
· עבודה ראשונה? מנהלת לשכה של רואה חשבון.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לדעתי התכונה החשובה למנהל שיווק הינה יכולת החשיבה האסטרטגית. השיווק הינו פאזל המורכב מחלקים שונים. בחשיבה אסטרטגית מנהל שיווק יכול להתייחס לכל חלק בפאזל בנפרד ואז למזג אותם אחד עם השני באופן האופטימלי.
חשוב לזכור , כי מנהל שיווק חכם, צריך להיות קשוב לשוק ולנתונים המשתנים ולהיות מסוגל לשלב אותם בתוכניתו, והכי חשוב - לא "להינעל" על תוכנית שאינה ברת שינוי.
· דף הבית שלך באינטרנט: WWW.SLIQUE.CO.IL
· בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: " קפה לנדוור" באבן גבירול בתל אביב והמסעדה החביבה עלי היא "התרנגול הכחול" במתחם U בתל אביב.
· רכב? ניסן מייקרה
· ג'וב חלומותיך? יזמות בתחום הביוטי.
· חופשה חלומית: חופשה מפנקת ואקזוטית באיים הקריביים
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד