אישיווק השבוע: חן אשד, סמנכ"ל שיווק, H&O
- שם החברה: H&O
- שנת הקמה: 1994
- מספר עובדים: 1,300
- פרופיל אישי קצר (3-5 שורות)
אשד, בן 40, נשוי ואב לילד אחד, עובד בחברתH&O כ- 9 שנים, במהלכם שימש בתפקיד מנהל קד"מ ושת"פ ומנהל מכירות. סמנכ"ל השיווק בחברה מזה 3 שנים.
- היקף תקציב שיווק: כ- 15 מיליון ₪.
- ספקי שיווק:
פרסום: גלר נסיס פובליסיס
יח"צ: זאביק דרור
מיתוג: ברנלנד
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
קיבלנו החלטה לשים את המותגים השונים המשווקים בחברה בחזית הפעילות השיווקית ופרסומית. תחת החלטה זו פעלנו רבות להרחבת מגון המותגים והמוצרים המשווקים (חלקם הגדול באופן בלעדי ברשת) בכל מחלקות האופנה: תינוקות (קרטר'ס), ילדים (דמויות וחליפות כדורגל קבוצות), ספורט נשים וגברים (צ'מפיון, EXT ואסיקס), הלבשה תחתונה (TAGWOMAN ומוצרי הלבשה תחתונה מתמחים לספורט תחת המותג צ'מפיון, ועוד מותגים רבים.
התרגום הפרסומי למהלך השיווקי הוא סדרה רחבה של סרטוני קצרים והומוריסטים בהם מוצגת בעיה (בהומור) ולאחריה הפתרון ברמת המותג הרלוונטי ומבצע אגרסיבי.
זהו מהלך שעלה לאוויר בחודש מאי 2011 וזוכה לבולטות והצלחה רבה, וכמובן תורם רבות להגדלת המכירות של הרשת.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
טלמרקטינג. H&O מחזיקה את מועדון הלקוחות הגדול והוותיק ביותר בתחום האופנה. מצאנו כי טלמרקטינג שוטף, שנתי, ברמה הארצית והלוקאלית של החנויות, הוא הפתרון האישי, הישיר והאפקטיבי ביותר לשימור לקוח מועדון והנעתו לפעולה ברמת הקניה.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אני עובד רבות עם תוכנת הקליק וויו לניתוח מכירות פרטני בכל רמות מועדוני הלקוחות השונים, מחלקות האופנה, המותגים וכו'.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
אני מאוד אוהב את הפעילות השיווקית של קסטרו בשנים האחרונות, ביחוד על רקע כניסת הרשתות הבינ"ל בשלוש השנים האחרונות: התעוזה, החדשות, האומץ להביט לבינ"ל בלבן של העיין באספקט הרלוונטי ביותר של האופנתיות ולהגיד, למרות הכל אנחנו מובילי שוק באופנה בישראל.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המנכ"ל של H&O, ניצן הדס
· עבודה ראשונה? לפני 13 שנים עבודה ראשונה בקמעונאות בתור מנהל הקד"מ של ACE.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, תעוזה.
· דף הבית שלך באינטרנט: one
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: טאטי יהוד
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? פורד מונדאו
· מהו ג'וב חלומותיך? אין אחד כזה, יש הרבה.
· חופשה חלומית: כל מקום שיש בו אוכל טוב וים.
עוד ב"אישיווק"
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
12/03/2020אסף עמרוסי, כבר 18 שנים בעולם המסעדנות ובתי הקפה, הוביל תפיסה מחודשת של המותג עידית כחברת הסעדה מובילה. תכונה נדרשת למנהל שיווק: ליישם את המחר- היום. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
4/03/2020בין המצולמים לקמפיין שמעון ריקלין, יריב אופנהיימר, לימור לבנת, איתן כבל ואחרים. הקמפיין באמצעות 361 מעלות ובתרומה של שטחי פרסום על גבי אוטובוסים מטעם פרסום כנען קרא עוד
-
30/01/2020לאדי כבר 18 שנות ניסיון של פיתוח עסקי בעולם ההפצה. הטיפ של למתחילים בעולם השיווק: "תתחברו למותג שלכם". קרא עוד
-
20/01/2020אורטל הצליחה לגרום ל- 1,400 משתתפים להגיע לכנס השנתי, כשהציפייה הייתה 800. מוזמנים לקרוא כיצד ולהכיר. קרא עוד
-
2/01/2020אם לא חשבתם על הנפקה כמהלך שיווקי, כדאי לקרוא את השיחה עם דביר אינדיג, שמחזיק באמתחתו ניסיון לא מבוטל בעולם הזכיינות, כולל סבארו וקפנטו. קרא עוד
-
26/12/2019עם רזומה של יזמות הכוללת הקמת סטרטאפ, שלי לוטן מובילה כיום את גלריה השקעות לבידול מה שהיא מגדירה כשוק הפרוע" של השקעות נדל"ן. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
19/12/2019החלה את דרכה בעולם המשפט, אבל מצאה את עצמה נמשכת לעולם השיווק. בטלפייר היא הובילה מהלך של יצירת "נבחרת מתקינים" כאמצעי בידול ומשיכה של קהלים. קרא עוד
-
7/11/2019דנה ליליין מתמודדת עם האתגר של אפרתגו להחדיר מוצר חדש לחלוטין, אשר פותח על בסיס התמודדות אישית של דנה.
הטיפ שלה למתחילים בשיווק: לבחור לאנשי מקצוע "תותחים". מוזמנים להכיר קרא עוד