אישיווק השבוע: אבי בן ארי, סמנכ"ל שיווק, הנתיב המהיר
- שם החברה: הנתיב המהיר
- שנת הקמה:2011
- מספר עובדים: כ- 20
בן ארי, בן 38, נשוי ואב לשני ילדים, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים. בעבר כיהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת ליטו גרופ וחברת סחר אוסטרלית ובתפקידי פיתוח עסקי בכלל פיננסים ומנורה מבטחים. מנהל בכיר בתחום השיווק והמכירות, בעל ניסיון רב בניהול צוות גדול של מנהלים ועובדים, בעל ידע נרחב בשוק ההון ובתחום המשפטי. מתמחה בפיתוח עסקי, בניית תכניות עסקיות וניהול מו"מ ברמות בכירות בישראל ובחו"ל.
- היקף תקציב שיווק – מליוני ש"ח
- ספקי שיווק: יח"צ- UNIK, פייסבוק- דיבור, שרות לקוחות (CALL CENTER) - טלאול
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך השנתיים האחרונות מאז פתיחת הנתיב בתחילת 2011 החברה מבצעת פעילות שיווקית אינטנסיבית על מנת להציג את יתרונות הנתיב המהיר למספר משתמשים גדול ככל האפשר. הצלחנו בתוך זמן קצר הצלחנו להפוך את הנסיעה בנתיב המהיר לאפשרות המועדפת בשעות הבוקר ואחה"צ בקרב קהל לקוחות גדול ובמקביל להעניק שירות יוצא דופן לכל המשתמשים בשירותי החנה וסע.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
נוכחות מסיבית ודינמית במדיות החברתיות לרבות אך לא רק פייסבוק.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
מתחילת הפעילות של הנתיב המהיר השקענו רבות בנוכחות במדיות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק. השקעה זו במדיות החברתיות מאפשרת מתן מענה מיידי לכל תלונה ובקשה וקבלת משוב בזמן אמת מהלקוחות התורמים פלאים לגיוס לקוחות חדשים ולהעמקת הפעילות בקרב הלקוחות הקיימים.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה:
כביש 6- הצליחו להפוך את הנסיעה בכביש לברירת המחדל המועדפת בכל שעה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? צחי גילון, מנכ"ל משותף עופר אבניר, ליווה ותמך בשנים הראשונות שלי כאיש מכירות ולאחר מכן כמנהל בחברה.
· עבודה ראשונה? מאיש מכירות ועד למנהל מכירות ארצי בחברת עופר/ אבניר יבואני אופנועי סוזוקי, פיאג'ו וקימקו
· תכונה חשובה למנהל שיווק? הבנת אנשים בשילוב "ואהבת לרעך כמוך"
· דף הבית: גוגל
· בית קפה לפגישות עסקיות? קפה ג'ו- הנתיב המהיר, מתחם חניון שפירים.
· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק בג'נרל מוטורס
· חופשה חלומית: חופשה משפחתית ברפובליקה הדומיניקנית (קאריביים)
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד