יעל שץ, מנהלת השיווק של רשת מעצב האופנה רונן חן
שם החברה: רונן חן
שנת הקמה: 1994
מספר עובדים: 110
מספר חנויות: 19 בישראל, 2 בלונדון וכ-400 נקודות מכירה בארה"ב, קנדה ואירופה.
יעל שץ, מנהלת השיווק של רשת מעצב האופנה רונן חן למדה הנדסת תעשייה וניהול במכללת "שנקר", עבדה שמונה שנים ב"ישראייר" כעוזרת לסמנכ"ל השיווק ובשש השנים האחרונות היא מנהלת השיווק של רונן חן. היא בת 36, רווקה ותל אביבית (או כמו שקארי בראדשו אמרה: "single and fabulous").
היקף תקציב השיווק: 2.5 מיליון ₪.
ספקי שיווק: רוני ארנון תקשורת – יחסי ציבור וניו מדיה / ייעוץ וניתוח דאטה לדיוור ישיר – Trigerit.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אחרי יותר מעשור בו אנחנו מוכרים בארה"ב באמצעות סוכנים לבוטיקים עצמאיים אנחנו משיקים בימים אלו חנות און-ליין שפונה לקהל האמריקאי. זו הפעם הראשונה בה נגיע ישירות ללקוחות הקצה ונציע להן את האפשרות לבחור מתוך קולקציה שלמה ולא מתוך פריטים שנבחרו על ידי הקניין.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוותרי?
צילום קטלוג עונתי. זו אומנם ההוצאה הגדולה ביותר שלנו אבל בית אופנה חייב לשמור לצד הצורך למכור גם על זהות אופנתית ומותגית. חוץ מזה, ימי הצילום שוברים את שגרת המשרד, וגם כשצריך לקום בארבע בבוקר ולנסוע לסוף הארץ לצילומי קיץ באמצע החורף הקפוא – זה כיף!
3. לקח מהפעילות השיווקית שלכם שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים ?
את עיקר תקציב השיווק אנחנו משקיעים במועדון הלקוחות ובקשר האישי עם הלקוחה, והן מחזירות לנו אהבה.
4. מילה טובה על המתחרים ?
אני מאד אוהבת את עבודת המיתוג ושיתופי הפעולה ש"דניאלה להבי" מייצרים עונה אחרי עונה.
5. השאלון האישי
השראה מדמות מקצועית: אמיר הלה, הבוס הקודם שלי ידע לעשות יש מאיין
עבודה ראשונה: דיילת קרקע בישראייר.
תכונה חשובה למנהל שיווק: אופטימיות.
דף הבית: YNET
בית קפה או מסעדה לפגישות: Loveat בנמל יפו
רכב: תל אופן
עבודת חלומות: סמנכ"ל שיווק באורבן אאוטפיטרס
חופשה חלומית: ניו יורק ניו יורק ניו יורק
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד